Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
E den hudfärgad o på en röd plastrulle... I så fall e det nog rätt tejp... Vad jag förstod var det micropore den hudfärjade....
E den hudfärgad o på en röd plastrulle... I så fall e det nog rätt tejp... Vad jag förstod var det micropore den hudfärjade....
Ja det var den jag menade o det skulle enl henne på apoteket vara micropore, den hudfärgade varianten.
Kollade på mepiform oxå o den verkade ju bra... Ska kolla med min läkare om hon har ngn erfarenhet av mepiform???
www.molnlycke.com/item.asp&lang=1
BlueTopaz...
Har du kollat på beskrivningen av tejpen Mepiform?
Verkade ju väääldigt bra..??
Skickar en länk där du kan läsa lite fakta om den...
www.molnlycke.com/item.asp&lang=1
Ohhh va bra... Kan inte du lägga in hans svar här då, så jag vet om den e bra för "bröst-ärr" eller ej....
Hej...
Kan ni tänka er... Jag la in 325 cc och har bara ökat en strl...
Från 75B till 75C....hmm konstigt. Jag som var sååå orolig innan för att jag skulle få för stora. Tur att jag la in 325 så jag inte ändrade typ till 275...haha....
Jag provade mina gamla bh:ar idag och kunde ha de flesta. Och då e det bara 7 dagar sen op, så de e ju dessutom lite svullna nu.... Ja, ja... nu "trillar" de ju inte ner 10 cm när bh:n åker av...utan e i samma "position" som bh:n...hihi....och det känner ju jag e huvudsaken.
Ha det!!!
Jag tror faktiskt det endast verkar som alla här har komplikationer. Jag skriver inte så mkt nu efter min op, läser mest. Jag har inget konstigt med mina nya "vänner". Och så tror jag att många "känner efter" för mkt..... vi e oroliga helt enkelt.
Man skriver ju inte när allt e 100% bra...utan när man e orolig och undrande...
Därför tror jag att det utifrån kan se ut som alla vi har fått komplikationer.
Denna tråden e ju sååå kanon. Man kan fråga andra om småsaker...stilla sin oro.
HÄR --- --- Mylava
1 och 1 är 3 - GulleGrisen----Lyft m ankarärr och förstoring 350cc, mellan profil, Dr PETER COSMO
Wellah - Wellah----Bukplastik
Viffy - Viffy----Bröstförstoring 400cc (6/11)
BlueTopaz - BlueTopaz----Lyft och förstoring 21/9, 250cc mellanprofil, cohesive1 (mjukast)
Bellahhh - Bellahhh----Bröstförstoring 450cc mellanprofil runda gelehallon cohesive II 2/11-07.
VilleMaja - Lovesex
Postisper - Postis----Bröstförstoring 450cc högprofil Dr.Ivan Letterfors
Helajni - Helajni----Förstoring 5/11, 375, låg profil, cohesive 1
Mandala - mandala----Bröstlyft, 375cc högprofil
carro 81 - carro----Bröstlyft, 450cc runda geléhallon mellanprofil cohesive II
Pellegrino - BooLo----Bröstförstoring, 400cc runda mellanprofil 17/11, Professor Gunnar Kratz
Maria9902 - Maria9902
Emelle - Emelle----Lyft+förstoring. 450cc geléhallon, högprofil
pontiac - pontiac----Bröstförstoring 300 cc geléhallon mellanprofil
soffe - Lo
1985 - Emmy----SKA Bröstförstoring 11/12 350cc geléhallon
JozephineEriksson - Jozzan
Eliin- Eliin84
jagomina - vittosvart----Bröstförstoring 400cc geléhallon, högprofil + intimkirurgi
Eio - Eio78----SKA, bröstförstoring, vet ej stl än, sommaren 2008
trebarsmamma- Linda21----Bröstförstoring,500cc runda gelehallon
Nattravn - Myling----SKA bröstförstoring, bukplastik
CrazyBaby-CrazyBaby----560cc gele, runda mellanprofil, SKA full bukplastik 27/12
LKP - Kristle----SKA bröstförstoring 10/6 -08 runda gelehallon bakom muskeln, 375 el. 400cc plastikkirurggruppen
ordningåreda - LiLi----SKA bröstförstoring (400-450cc) 6/2-2008
Noning - emy----Bröstförstoring/lyft 480cc runda gelèhallon(bakom muskeln), ultrahög profil.
Briana-Uvanti----Lyft+förstorning, mentor runda geléhallon, moderate+, cohesive1, 400cc, Professor Gunnar Kratz
Oceanpet - Oceanpet----Ska göra lyft 2008
amanda a e - amamanda----Bröstförstoring 20/11 350cc plastikkirurggruppen
Disan - Disan----Bröstförstoring 400 cc saltlösning, SKA ny op efter trasigt inlägg i januari
Teide - Zoya
Kidsrock-eve----SKA bröstförstoring, runda(375) 10/12
Östesjökliniken
Lyckligast i världen - Förväntansfull----Bröstförstoring/lyft, 325cc, bakom muskeln, runda geléhallon, cohesivegrad II, mellan profil...
Hella28 - Hella----Bröstförstoring 300cc runda mellanprofil
HelenR-Helen----SKA bröstförstoring(velar på stl) 2/1 08
Jag har 72-73 cm under brösten och jag är enligt personalen på change en 65:a.... Provade massor idag och jag måste ha 65 i de flesta....någon kunde jag ha 70 i.
Konstigt det där. Jag har köpt en bh på Lindex...utan bygel (måste ha utan bygel 3 mån enl min läkare) och i den har jag 75C. När jag provar på change har jag 65G.... någon 70F.... men 90% av de jag provade fick jag alltså ha 65G... och jag tycker jag har små... la bara in 325...ångrar att jag inte tog större....
Skulle jag lagt in idag hade jag nog tagit 425-450 och absolut hög profil...jag tog mellan profil...
Jag kommer nån gång göra om dem.... kanske om 5-10 år....