Inlägg från: Lyckligast i världen |Visa alla inlägg
  • Lyckligast i världen

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Kikade in...
    Resultatet blev kanon!!!!

1985 skrev 2007-12-17 19:59:14 följande:
    Lyckligast i världenVarsågod att kika
  • Lyckligast i världen

Helajni...

Kunde du se min "före-bild"?

E osäker på om jag lyckats "låsa" den... haha...

• Lyckligast i världen

Heter "Förväntansfull" på Mylava...

Lyckligast i världen skrev 2007-12-18 22:36:27 följande:

Helajni...Kunde du se min "före-bild"?E osäker på om jag lyckats "låsa" den... haha...
  • Lyckligast i världen

Håller med...
    Och jag förstår Hilla till 100%... kände oxå obehag när sommaren närmade sig, eller det bar av till simhallen...
    Inte kul att ha taxöron när man inte ens fyllt 30...

Jag har hållt ihop med min sambo snart 13 år och ville inte ens ha lampan tänd....hmm...då e det illa!!!

Jag unnar er även att skämta om det... skoj måste man väl få ha även OM detta nu e en seriös tråd...

• Lyckligast i världen

Var inne o kollade hemsidan... Och det var ngt som kändes oseriöst...kan inte sätta fingret på vad.
    Inga namn på läkare och som ngn skrev... Priset var högre för enbart förstoring än lyft och inlägg...hmm mysko...

Jag betalade 40.000 kr för lyft, förstoring och förminskning av vårtgårdar.
    Jag fick tid för op redan efter 2 veckor... passar mig utmärkt då jag e vääääldigt otålig.

kidsrock skrev 2007-12-19 08:26:12 följande:
    www.akutkliniken.se (göteborg)har någon opererat sig här, eller hört om någon som gjort där?
  • Lyckligast i världen

Jag sover på mage....det e 5 veckor sen jag op mig. Men kan inte förklara hur jag gör...haha...men det går och e skönt...haha....

Disan skrev 2007-12-30 11:41:42 följande:
    Men in som sover på mage efter bröstförstoring: Hur gör ni egentligen? Är det verkligen skönt? Jag sov alltid på mage innan min op, men kan banne mig inte nu... Det går liksom inte, inläggen tar ju emot och så bullar ryggen upp, om ni förstår vad jag menar...? Det är inte behagligt.
  • Lyckligast i världen

Jag har hört andra som fått korrigera efter op. Bland annat min syster som gjorde på citadellkliniken.
    Det hängde lite lite mer än det andra bröstet under till. De utförde korrigeringen under lokalbedövning och blev kanon. Personligen tror jag det e svårt att få brösten helt perfekta från början, det e ju trots allt "hantverk". Jag tycker det e bra att läkarna försöker rätta till så vi patienter i slutändan blir nöjda...

• Lyckligast i världen

Jag frågade min läkare på konsultationen...ang anatomiska inlägg...
    Och hon sa att implantatet kunde "svänga runt" så det blir upp o ner.... Det lät ju inte helt kul.
    Efter hon sa det så var ju det inget alternativ för mig....haha..

Teda skrev 2008-01-04 14:11:50 följande:
    HejÄr ny här och måste fråga en sak..HAr sett att det finns anatomiska inlägg, dvs mer naturlig form än de runda. Är det någon som har anänt dom här? Vet ni för och nackdelar?Takc tack
  • Lyckligast i världen

Men du blir ju sjukskriven????

2-4 veckor kan du ju lugnt bli sjukskriven. Pratade med försäkringskassan och de ifrågasätter inte om det är en frivillig op, även om det e en skönhetsop.

Kolla med läkaren, så fixar han säkert ett sjukintyg till dig...

MariaN skrev 2008-01-15 12:03:30 följande:
    :)Nu har jag iaf tittat runt lite och jag måste ju säga att jag tycker att victoria kliniken verkar himla bra. läste en berättelse där av en patient, det var som om jag skrivit den ujuj.Nån som har erfarenhet av Victoriakliniken?Sen undrar jag en annan sak. Jag har ett jobb där jag har endel tunga lyft och där jag städar ganska mycket också. Torkar bord, moppar och städa toaletter mm. Tror ni det är för kort tid att göra det på semestern och hinna läka innan man börjar igen?
  • Lyckligast i världen

E du me bebbe....?

1 och 1 är 3 skrev 2008-02-05 16:46:30 följande:

Ni som fått barn efter op...KAN NI HJÄLPA MEJ!?!?
  • Lyckligast i världen

Fan va kul.... Super-Grattis!!!!!

1 och 1 är 3 skrev 2008-02-05 16:55:39 följande:

JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Lyckligast i världen

Korrigering av vad???

1 och 1 är 3 skrev 2008-02-05 17:04:32 följande:

TACK!! Men man blir ju lite nojjig nu.. jag gjorde en korrigering i nov... å de blev inte bättre.. så antagligen kommer jag behöva göra en till... fast efter graviditeten...
  • Lyckligast i världen

Ok...
    Varför korrigerar man ärren? Har de inte läkt som de ska lr?
    Jag fick sår under brösten efter en månad ungefär. Stora variga ja fan vad det såg äckligt ut. Var rädd att nåt hemskt skulle hända, typ att brösten ruttnade lr ngt....blä...
    Var på jourcentralen då det var dagen innan julafton o kliniken jag gjorde på ej hade öppet. Fick antibiotika o nu e de ganska fina. Ärren e ju lite större precis under, men jag tror det bleknar med åren. Och så kan ju jag tänka mig ändra storlek så då fixar de säkert ärren då... Kan tänka mig lägga in ca 500 istället, har idag 325....
    Min syrra op sina på citadellkl. När hon op var hon tydligen gravid, vilket hon inte hade en aning om. Ärren blev något bredare eftersom brösten växte med graviditeten. Men jag tycker nog det ser ganska fint ut i alla fall. Hon valde dock att inte amma...

1 och 1 är 3 skrev 2008-02-05 17:15:16 följande:

ärren.... å så hade jag en tendens till DB som skulle rättas till.... men den finns kvar
  • Lyckligast i världen

Men jäklar... Ja, vad gör man????
    Han måste väl ha några anteckningar kvar från konsultationen som du har rätt att läsa o kanske få kopior av?? Och vill han inte göra om din op så stäm honom....grr...

Jag e inte heller helt nöjd med stl men det e tyvärr självförvållat... Kommer nog nån gång lägga in 500...har idag 325.... Jag vill ha STORA.....ler...

Lycka till!!! Stå på dig!!!

Manuellas Mama skrev 2008-02-08 21:39:15 följande:

Vi bestämde i den ena 225 och i den andre 275. Gele!Jag fick 175 i den ena och 225 i den andra.Första veckan tänkte jag wohhooo.....MEN den var bara svullna.Och idag var jag på återbesök för jag har fått infektion *suck* och då sa han själv att "mmm de är fortfarande lite svullna"Aj kom igen asså........ska de bli mindre. Jag håller på att gå under för jag är mega pissnöjd med storleken.När jag säger det till honom så får jag i svar " jå jå jå"Grrrrrr
  • Lyckligast i världen

Jag var oxå inne på anatomiska innan min konsultation. Men då sa läkaren att hon inte rekomenderade det i första hand pga att implantaten kan snurra runt....och det vore kanske inte super-kul...ler...

minimalin skrev 2008-02-08 21:49:36 följande:
    Nu har jag bestämt mig för att jag ska göra mina bröst större... när jag ammat klart min bebis, då ska jag få en sjysst B-kupa! Har lite dilemma nu över vart jag ska låna pengar och hos vem jag ska operera mig hos... någon som har några rekomendationer? Lutar mot att köpa ett par anatomiska tuttar med typ 250-300 cc...
  • Lyckligast i världen

Nä...
    Jag skulle kriga om jag var du! 38.000 är ju ganska mkt pengar...hmm...
    Be honom ta fram papperna från konsultationen...men gör det när du e där så han inte har tid på sig att fiffla...

Jag skulle vara sååååååå arg!

Han borde ju skämmas...

• Lyckligast i världen

40.000 kr...

engeln83 skrev 2008-02-13 11:24:17 följande:
    ni som gjort lyft + förstoring vad har ni betalat?
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3