• Noning

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Crazy Baby skrev 2008-01-05 12:20:08 följande:

Ja, dina boobs såg riktigt nice ut de med! Själv har jag 560cc runda mellanprofil, gele, valde att byta upp en storlek istället för att lyfta och behålla samma som innan, hade då 390cc koksalt!
    tack, hehe :) men visst ser dom inte sååå stora ut ändå?
    560 är ju rätt mkt, har du bilder..?
  • Noning
    Teide skrev 2008-01-05 13:15:48 följande:
    Alltså detta är ju lite off-topic och jag tänker inte älta men jag antar att det för din sambo är helt uteslutet att du t ex går på badhuset också? För ve om någon annan än han såg dina bröst. På förlossningen hade du förstås BH på dig?Att jämföra bröst med snopp är ju lite... ehm.... kosntigt. Det är ju inte musen du ska visa upp direkt - för DET skulle jag verkligen förstå att han inte vill att du ska göra Men men, alla är vi olika. Själv skulle jag doxk inte ha mage att be om att få se alla andras tuttbilder om jag inte vore beredd att visa mina egna och för det andra skulle jag aldrig låta en snubbe styra mig på det viset din gör med dig (för det ärju HAN som inte vill du ska visa, inte du, eller?)Men som sagt, detta var off-topic och jag ska lägga ner det hela. Det är ju inte min ensak.
    Håller med dig, ibland fattar jag inte varför han är sån.. men men.. orkar inte bråka med honom om det.
    jo jag får gå i badhyset & sånt.. det är just det med bilder över internet han inte gillar..
  • Noning
    Viffy skrev 2008-01-05 14:49:06 följande:
    Noning: Måste bara få fråga en sak! Du gjorde ju en liten bp och fettsugning trots att du redan var så smal, så jag tänkte bara fråga, äter du sunt och så också eller du äter precis vad du vill?Jag är också smal/normal och jag äter precis vad jag vill. Vill jag ha chips eller godis så äter jag det, men jag har också lite "lovehandles" så att säga trots att jag är smal men jag tänkte börja träna för att få bort dom istället för att ta till kniven.
    Jag äter sunt & tränade regebundet innan op.
    jag hade lös hud & bristningar samt fett som ej skulle kunnat gå bort av sig själv sk (bebis bälte) det var det läkaren sade till mig.
  • Noning
    Disan skrev 2008-01-05 14:31:39 följande:
    Noning: Kan inte jag få se magbilderna? Förstår din sambo, även om det bara är vi tjejer... Man kan ju aldrig vara riktigt hundra! anna@baylake.eu">anna@baylake.eu
    Har skickat en före bild & en efterbild till din mejl nu =)
  • Noning

ni som fått mina mag bilder får gärna kommentera dom, annars är de ju ingen idè för mig att skicka dom.. :P

• Noning
    anette 81 skrev 2008-01-05 18:29:24 följande:
    noningtycker du hade fin mage före ingreppet oxå
    då skulle du ha sett när jag satt ner eller låg på sidan eller böjde mig ner, inte så fin då.. haha :D
  • Noning
    Rigor skrev 2008-01-05 18:52:25 följande:
    Noning; Finns du på Mylava? Man blir ju nyfiken när det skrivs så mycket om dina bilder!
    ja fast jag vill ej lägga upp bilder, men jag kan skicka till din mejl om du vill.
    På min mage
  • Noning
    Disan skrev 2008-01-06 14:54:40 följande:
    Noning: Din mage ser ju jättefin ut nu!! Svullnaden kommer att gå ned, det lovar jag!! Jag som är expert och har gjort, ehum, 0 bukplastiker!! Hahaha!! Nej, men allvarligt, förebilden är nog lite suddig, tycker att man kan ana lite bristningar och hänghud, men samtidigt inte så mycket. Men jag förstår dig, hatar min mage nu, den har inte en enda bristning och heller ingen lös hud, men musklerna är såååå slappa!!! Vet inte vad jag skall göra, får ju inte träna gym och dylikt...Tips ngn??Åter till nonings mage: Jag tycker iaf att din mage ser jättefin ut!! Den kommer att bli toppen! Jag menar, du är ju en smal tjej för övrigt, så den kommer att platsa in suveränt! Man ser ju brösten också, på den ena bilden: De ser verkligen jättestora ut!! Fast samtidigt är det ju svårt att uttala sig, alltid lättare att se sådant om man ser en helkroppsbild med alla kläder på. Men jag skulle jättegärna ha din size!! Hoppas att jag får det nu... Hehehe... Mindre än en vecka kvar!!
    hehe tacktack :) ska ändra naveln oxå för den är helt förstörd pga piercing (hålet vägrar växa igen) så de ska jag fixa ngn gång..Ja man såg ju att jag hade bristningar iaf, hänget såg man inte så bra om jag stod upp, var mer om jag satt eller låg på sidan eller ngt sånt.
    Ja mina bröst ser stora ut på den bilden vet inte varför, har ingen bh under lr så.. kanske därför.. visst är dom stora men sååå stora vet jag inte ;)

vad ska du ha för strl på dina? för du ska väl göra brösten?:)
  • Noning
    Disan skrev 2008-01-06 15:45:26 följande:
    Noning: Jag vet inte riktigt vad det blir för strl, men hoppas på kanske en två kupor större än vad jag har nu. Nu efter amningen är det inte lika skoj som det var innan, den som är hel har krympt lite grand, inte så farligt med lite. Går runt med en 70F som sitter bra på den hela tutten. Hoppas väl på att kunna shoppa 70G/H efter op. Jag är ju ganska stor i kroppen så det ser ju inte konstigt ut med stora bröst på mig. Har jättefläskkorvar till armar, vet inte varför, men så är det. Undrar om man kan göra ngt åt dem..? Har ngn här inne gjort fettsugning av armar..? Min mage har alltid varit platt och fin, men nu är som sagt musklerna som de är...
    Okej.. har kikat på dina bilder, du ser ju inte stor ut?
    men 70H blir nog bra =) ska du lyfta oxå lr?
    Vilken profil ska du ha?
    Dom brukar väl inte rek. att fettsuga armarna pga mkt risker? har för mig det.. men kolla upp det..
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3