• Noning

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Helajni skrev 2008-01-06 20:36:29 följande:
    Noning - har du hört med ngn kirurg vad man kan göra åt navel som blivit ful efter piercing?Min navel är J Ä T T E ful efter jag fick infektion vid piercingen o tog bort den...
    njaa.. alltså de har jag inte hört ngt om, men jag vill iaf fixa till min navel & de borde man väl kunna göra ngnstans..
    borde väl inte kosta så mkt heller..

Wellah- jag skickar bilder till dej :)
  • Noning

vart kan man beställa såna där gördlar som är bra??
    & hur vet man sin strl??

• Noning

Crazy Baby skrev 2008-01-12 21:52:04 följande:

Jag har en gördel från Twilfit, Flexees heter den, mycket skönare än den jag fick på kliniken!www.bodhi.se/catdetail.asp inte hur man bestämmer storlek, det var en sköterska på kliniken som sa att jag skulle ha en M och den passa perfekt!
    okej tack.. va har du för strl annars??typ på byxor & så..?
  • Noning

Crazy Baby skrev 2008-01-12 21:52:04 följande:

Jag har en gördel från Twilfit, Flexees heter den, mycket skönare än den jag fick på kliniken!www.bodhi.se/catdetail.asp inte hur man bestämmer storlek, det var en sköterska på kliniken som sa att jag skulle ha en M och den passa perfekt!
    var inne nu & kikade på den.. den åker väl inte upp & håller på & krånglar? tycker du att den ger bra stöd?
    hur lång tid tog de innan du fick den efter du beställt..?
  • Noning
    Disan skrev 2008-01-13 08:17:55 följande:
    Hejsan hej!!Kan ni tänka er: Jag sitter helt rakt och kan gå, kom till och med upp ur sängen helt själv i morse!! Operationen gick jättebra, i sista stund bestämde vi oss för 495 cc ultra high profile, hallongelé. Än så länge ser det jättebra ut, men den högra tutten, den som var trasig, är väldans svullen. Men det beror nog på att den har varit ihopsjunken i ngn månad nu Tror att strl kommer att bli bra, men vi får se när svullnaden har lagt sig.Förra gången gjorde det ju så fruktansvärt ont, låg till sängs i tre dagar innan jag kunde gå utan att gråta. Men nu, detta är underbart! Visst gör det ont, men inte alls på samma sätt. Var t o m uppe innan Chris och gjorde välling till Ronja, i hopp om att hon skulle få somna om så att han också kunde sova vidare. Jag hade ju redan gett upp med tanke på hur ont i ryggen jag har just nu. Har inte sovit mkt i natt pga det.
    Oh gött med nya boobs :D
    Va hade du för strl innan?
    Hur "bred" är du runt bröstkorgen? tänkte mer på att du valde just ultra profilen..(som jag) :D
  • Noning
    wellah skrev 2008-01-13 09:49:19 följande:
    Noning: glömde tillägga den ska sitta åt regält, nästan så man inte kan andas för att den ska va effektiv och hjälpa till forma den nya kroppen
    jag har varit här i Örebro på lindex men dom hade bara såna där tros gördlar..:(
  • Noning
    Disan skrev 2008-01-13 10:00:33 följande:
    Noning: Jag har 70 runt, butikerna brukar vilja ge mig 65, men det tycker jag att för tajt, inte skönt. Kör nästan alltid med 70. (Förutom under graviditeten då jag faktiskt gick upp en strl runt om!) Oftast blir det 70F. Valde ultra high profile för att jag ville ha dem större än de gamla, 400cc, med helst inte så mkt bredare, utan mer utåtstående framåt, om du förstår vad jag menar? Tror att detta blir bra. Vill ha ungefär som jag hade när jag ammade, hittade aldrig ngn amningsBH i min strl, men körde med en som var 75F och den var för liten. Var ruskigt nöjd med den strl. Passar bra på mig!
    jaha du hade redan implantat innan?? :) hänge rinte med i svängarna *s*
    ja jag förstår vad du menar.. jag har ultrahög profil själv.. 480cc.. :)
  • Noning

Crazy Baby skrev 2008-01-13 12:50:02 följande:

Jag beställde min i onsdags och trodde jag skulle få den fredag, men det fick jag inte så jag skickade ut maken för att köpa en på Twilfit. Höll på att bli tokig på den som jag hade från kliniken! Flexees gördeln ger bra stöd, den åker visserligen upp men inte på samma sätt som den andra som dessutom gjorde veck som liksom bet mig. Tycker den här är superskön och ger bra stöd!Ja du angående storlek är svårt att säga, jag har 42/44 i byxor, men det är för att jag sja få ner min stora låda!
    ok.. vet du ngn annan sida med gördlar??
    Jag har s i byxor eller 34/36 & jag är bara 67 runt bröstkorgen.. vill inte köpa fel strl..& vill ju gärna att den ska sitta åt..
  • Noning

jag skulle gärna vilja ha en Flexees men va ska jag ha för strl?? & vart finns dom att beställa..??
    Behöver en gördel ganska snabbt då jag går utan nu därför att jag endast bara fixk bandage ifrån sjukhuset.. den rullade upp HELA tiden & gjorde skit ont.. så den kan ja inte använda..

• Noning

under ngn vecka nu så har jag haft lite ont i mitt ena bröst.. det "sticker" typ.. kan inte riktigt förklara känslan..
    Ngn som haft så??
    Gjorde min op i aug -07...

• Noning
    sleipner skrev 2008-01-15 17:04:54 följande:
    Håller med dej i vad du skriver... De flesta verkar välja ENORMA inlägg. Undrar varför de vill ha så stora? Ofta också med "high profile". Känns som det oftast blir stora-boll-porr-tuttar.. Trots detta verkar många tycka att de trots allt fått för små bröst. Verkar jättekonstigt tycker jag.. Men, men smaken är ju som sagt olika...Är väl egentligen ganska dåligt insatt i detta med volymen på olika inlägg, men spontant låter ju vissa inlägg onekligen abnormt stora. När man dessutom får problem med att hitta rätt stl på BH och vissa kläder för att brösten är så stora känns det som man överdivit lita granna... (eller?)Jag vill ju med göra en op när jag är färdig med barn, men vill då ha mer i mitt tycke "normalstora" bröst. Ska bli väldigt intressant när jag kommer på konsultation och får se vad de rekomenderar för stl till mej, efter mina önskemål.. Först då kanske man på riktigt får perspektiv på det hela...Vill verkligen inte att ni tjejer med stora inlägg ska ta detta inlägg helt fel, för det är inte menat som påhopp från min sida, utan endast en liten (stor) fundering...Är lite nyfiken på varför i hela friden man vill ha så stora bröst (särskilt om man är så små och smala som många ofta är dessutom)...Oj, vad långt det blev... sorry, om jag upptar eran tråd med för er antagligen en helt ovidkommande frågeställning... Är som sagt lite undrande bara (som sagt INGET illa menat!!)Hejhej!
    jag kund einte välja ngn annan profil än ultrahög profil med tanke på min lilla bröstkorg, om jag hade tagit en annan profil så hade mina bröst gått ut på sidorna vilket inte är snyggt.

Lade in 480cc vilket kanske är ganska mkt, men jag gillar stora bröst & jag har haft stora bröst förut inna jag fick barn. så på mig ser det inte onaturligt ut.

jag har svårt för att hitta bh JAA men det beror på att oftast så finns bara bh:arna upp till d-dd i typ lindex & så.. plus att det oftast INTE finns 65 i omkrets.

därför har jag svårt att hitta bh:ar.
  • Noning

en fråga ang solning i solarium, när man man göra det?? Och om man ska göra det, ska man tejpa på ordentligt då eller..??eller ger tejpen inget skydd??

• Noning

Manuellas Mama skrev 2008-01-19 13:52:50 följande:

Åh finnnnaallllyyy en tråd om bröstförstoring.Nu behöver jag verkligen er hjälp tjejer/vännerJag ska göra en operation nästa vecka och är rent ut sagt skit skraj.Jag hör positiva saker från vissa och skitsnack från andra.Nu vill jag ha er hjälp här.Är den någon som har förstorat från bröstvårtan...asså inte från armhålan....???Isåfall please tell me.....för jag är riktigt nervös./M
    jag har förstorat mina bröst via vårtgården..vad vill du veta?`:P
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3