Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

1985:

Jag tror att du får minst en D kupa m så stora implantat

• 1 och 1 är 3
    1 och 1 är 3 skrev 2007-12-13 11:22:15 följande:
    1985:Jag tror att du får minst en D kupa m så stora implantat
    du skriver att du har 75 B idag... men du verkar a liten... har du 75 för att de sitter skönt eller för att någon i en butik provat ut d till dej? jag e själv 160 och väger 53, har 65
  • 1 och 1 är 3
    1985 skrev 2007-12-13 14:30:23 följande:
    1 och 1 är 3Med mindre storlek runtom får jag såna där fina, mysiga fettvalkar Med 70 kan jag knappt andas. Mätte på kliniken och under bysten har jag 77 cm.
    kej, då e du nog bredare än mej jag trodde nämligen att jag hade 75b innan op.. men sen efter op så gick jag till en underklädes butik och hamnade på 65 G
  • 1 och 1 är 3
    Lyckligast i världen skrev 2007-12-13 15:12:20 följande:
    Jag har 72-73 cm under brösten och jag är enligt personalen på change en 65:a.... Provade massor idag och jag måste ha 65 i de flesta....någon kunde jag ha 70 i.Konstigt det där. Jag har köpt en bh på Lindex...utan bygel (måste ha utan bygel 3 mån enl min läkare) och i den har jag 75C. När jag provar på change har jag 65G.... någon 70F.... men 90% av de jag provade fick jag alltså ha 65G... och jag tycker jag har små... la bara in 325...ångrar att jag inte tog större....Skulle jag lagt in idag hade jag nog tagit 425-450 och absolut hög profil...jag tog mellan profil...Jag kommer nån gång göra om dem.... kanske om 5-10 år....
    Då e vi ungeför desamma jag har 65 G, 65 H i en bh som måste va lite i storleken.. jag la in 350 samt lyfte... å mina e inte så stora jag hade gärna haft större
  • 1 och 1 är 3
    1985 skrev 2007-12-13 19:10:45 följande:
    1 och 1 är 3Ja, jag har tänkt gå till Triumph och mäta mej när svullnaden lagt sej heöt och de format till sej lite Kan ju mycket väl vara så att jag använder fel storlek. Är det inte typ 8 av 10 som gör det?
    jo, tror de e något sånt!
  • 1 och 1 är 3

Hittade listan... men de kanske inte e den senaste.. lägg till er isf!

HÄR --- --- Mylava
    1 och 1 är 3 - GulleGrisen----------Lyft m ankarärr och förstoring 350cc, mellan profil, Dr COSMO
    Hella28 - Hella-------- Bröstförstoring 300cc runda mellanprofil
    Wellah - Wellah----------bukplastik
    Viffy - Viffy------------ Bröstförstoring 400cc (6/11)
    BlueTopaz - BlueTopaz-------Lyft och förstoring 21/9, 250cc mellanprofil, cohesive1 (mjukast)
    Bellahhh - Bellahhh------------------ Bröstförstoring 450cc mellanprofil runda gelehallon cohesive II den 2/11-07.
    VilleMaja - Lovesex
    Postisper - Postis-------Bröstförstoring 450cc högprofil----Dr.IVAN LETTERFORS
    Helajni - Helajni--------------- Förstoring 5/11, 375, låg profil, cohesive 1
    Mandala - mandala-------------------bröstlyft, 375cc högprofil
    carro 81 - carro--------bröstlyft, 450cc runda gelehallon mellanprofil cohesive II
    Pellegrino - BooLo------Bröstförstoring, 400cc runda mellanprofil 17/11, Professor Gunnar Kratz
    Maria9902 - Maria9902
    Emelle - Emelle---Lyft+förstoring. 450cc gelehallon, högprofil
    pontiac - pontiac bröstförstoring 300 cc gelehallon mellanprofil
    soffe - Lo
    1985 - Emmy
    JozephineEriksson - Jozzan
    Eliin- Eliin84
    jagomina - vittosvart-------bröstförstoring 400cc geléhallon, högprofil + intimkirurgi
    Eio - Eio78 - SKA, bröstförstoring, vet ej stl än, sommaren 2008
    trebarsmamma- Linda21 ---------Bröstförstoring,500cc runda gelehallon
    Nattravn - Myling SKA bröstförstoring, bukplastik
    CrazyBaby-CrazyBaby---------har 560cc gele, runda mellanprofil, SKA full bukplastik 27/12
    LKP - Kristle---------SKA bröstförstoring 10/6 -08 runda gelehallon bakom muskeln, 375 el. 400cc plastikkirurggruppen
    HelenR-Helen---------SKA bröstförstoring(velar på stl) 2/1 08
    ordningåreda - LiLi - SKA bröstförstoring (400-450cc) 6/2-2008
    Noning - emy - har gjort bröstförstoring/lyft 480cc runda gelèhallon(bakom muskeln), ultrahög profil.
    Briana-Uvanti------lyft+förstorning, mentor runda gelehallon, moderate+, cohesive1, 400cc, Professor Gunnar Kratz
    Oceanpet - Oceanpet--------Ska gora lyft 2008
    amanda a e - amamanda-förstoring 20/11 350cc plastikkirurggruppen
    Disan - Disan --------Bröstförstoring 400 cc saltlösning, SKA ny op efter trasigt inlägg i januari
    Teide - Zoya

• 1 och 1 är 3
    Hilla skrev 2007-12-15 14:09:34 följande:
    Hej hopp! Får man vara med här? Brutta med svinfula tuttar anmäler sig Var gjorde ni era? Pris?Jag har funderingar på viktoriakliniken, nån som gjort där?Håller på att snåla pengar för fullt!
    Citadellkliniken LAndskrona, 50 000 lyft och förstoring, HEL NÖJD!
  • 1 och 1 är 3
    Eliin skrev 2007-12-17 21:58:17 följande:
    ang. det här med lån. Jag har fått beviljat lån hos medical finance, men vet inte om jag vill ta lån hos dom. Räntan är ju ganska hög. Jag känner att jag verkligen vill fixa mina boobs NU.. det är sån storleksskillnad på dom efter 2 ammande barn så jag kan knappt köpa bh för den ena väller över och får knappt plats om den andre är lagom. Så jäkla tradigt.. och har man en uringad tröja är det lixom helt platt..:( jag kan absolut inte ha en vanlig bh..:(Vi har huslån och ett hus som är värderat till 400.000 mer än vi har i lån och jag har funderat på att höra med banken om jag skulle kunna låna 40.000 och få baka in dom i huslånet för att få en så bra ränta som möjligt. Men det jag tycker är jobbigt är att vi har så bra kontakt med vår bankman och jag vet lixom inte vad jag skulle säga... suck.. Skulle man kunna säga typ att man fått div. komplikationer efter förlossningen som man vill fixa till, men som inte landstinget bekostar? Vill lixom inte rätt ut säga att jag ska göra en bröstoperation för då får jag väl inte igenom det.
    Säj att du ska renovera eller köpa ny bil
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3