Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Eliin skrev 2007-12-17 22:19:22 följande:
    kan ju dock säga att jag funderar på att köpa en bensinsnålare bil och lite nyare nu när jag ska börja jobba och köra så mkt..
    PErfekt!!
  • 1 och 1 är 3
    Eliin skrev 2007-12-17 22:38:20 följande:
    jag vet att östersjökliniken där jag vill göra det har ganska snabba operationstider så har jag TUR kan jag få en straxt efter nyår.. jag börjar dock jobba den 14e och då är sambon hemma och allt och jag ska ha 7 veckors utbildning till början så jag ska bara sitta i en skolbänk hela dagarna, men är rädd för hur ont jag ska ha typ om jag gör det en vecka innan.. vad tror ni???
    Jag va på middagsbjudning på lördagen, op på tisdagen.. gjorde fullt lyft m ankarrärr oxå. Började dock inte jobba förrän efter 2,5 vecka men de berodde på att ajg då jobbade ensam på bensinstation. MYCKE LYFT!
  • 1 och 1 är 3
    em84 skrev 2007-12-19 10:52:06 följande:
    Får jag bara ställa en fråga såhär i efterhand till er som har gjort en operation?Blev det som ni hade tänkt er, eller tom bättre?Upplever ni att folk uppfattar er annorlunda efter operationen?Bara lite frågor i allmänhet då jag själv är inne på att göra det!Tacksam för svar
    Jag är helnöjd och nej, folk uppfattar inte mej annerlunda.. dom flesta vet inte om min op och de syns knappt Folk reagerar istället på att jag gått ner så mycke i vikt, inte att mina bröst blivit strörre :)
  • 1 och 1 är 3
    Noning skrev 2007-12-19 13:09:28 följande:
    Hejhopp tjejer, nu är jag hemma ifrån sjukhuset, va över där en natt.. allt hade gått bra.. de gör inte ont alls.. går inte ens att jämnföra bukplastik & bröstplastik.. brösten gjorde mkt mkt ondare & kändes som ett mycket större ingrepp.Är väldigt svullen efter fettsugningen men de ser ganska bra ut redan.. :) han sög bort nästan 1 kg fett, de är ganska mkt på mig eftersom jag inte var överviktig ifrån början.. hoppas mina "bullar" försvinner helt nudå :P
    var har du fettsugig, jag har glömt
  • 1 och 1 är 3
    Noning skrev 2007-12-19 15:59:59 följande:
    Jag har alltså fettsugit & tagit bort lite skinn ifrån magen.Haha de går inte ens att jämföra smärtan med brösten, de känns knapps allt i magen! hur skönt som helst, men de där är väl oxå olika..Jag har två bilder på min mage i galleri, dock med linne & de är innan operationen.. jag tog bort 1 kg fett & lite skinn..
    men.. gjorde itne du en bukis för ett tag sedan?
  • 1 och 1 är 3
    Noning skrev 2007-12-20 12:26:07 följande:
    Jag hade inte så mkt överbliven hud på magen innan jag gjorde min op.. när jag stod så syndes de inte ens.. de var mer när jag satt ner.En fråga! jag gjorde min op i tisdags, igår kväll kände jag att jag har ont i halsen & inatt så vaknade jag av att mina halsmandlar är hur svullna som helst! kan knappt svälja mitt eget saliv.. jag försööker få i mig vätska men de går så förbannat ont & de tar lixom stopp oxå!Har ätit en macka sen i tisdags pga illamående & nu detta..jag kommer ju inte läka om jag inte får i mig näring.. några tips om vad man kan äta..???Har det ngn sammanhang med operationen tror ni??verkar så konstigt..
    Men usch då! Jag näring e viktigt! Men kräm eller nyponsoppa elelr lite glass.. vad som helst bara du får i dej något! Krya på dej!!
  • 1 och 1 är 3
    Noning skrev 2007-12-20 12:35:20 följande:
    1 och 1 är 3 skrev 2007-12-20 12:32:12 följande: ja jag får försöka, men jag fattar lixom inte varför detta kom nu helt plötsligt.. :( så jävla typiskt..
    man kan ju bli typ snuvig efter en op har jag hört. men svullen i halsen visste jag inget om. Barnen e inte sjuka?
  • 1 och 1 är 3
    Noning skrev 2007-12-20 13:03:25 följande:
    1 och 1 är 3 skrev 2007-12-20 12:36:30 följande: nej jag är inte snuvig eller ngt sånt.. utan det är bara halsmandlarna som är jätte svullna.. & då menar jag jätte mkt.. har dock fått i mig lite nyponsoppa nu, även fast de gör ont som f*n.Jag undrar vad det kan vara..
    Halsfluss??
  • 1 och 1 är 3

Tjena alla underbara tjejer!

Hoppas att ni mår bra!

Julen e över och jag fick presentkort till resan... LÄNGTAR!!!

Nu blev där mer shopping pengar över

• 1 och 1 är 3

Jag op på Citadellkliniken och har utfört en korrigering. MEN inte pga brösten utan föra tt ärren inte ville läka ordenligt. Så Peters jobb va kanon det var min kropp som inte fungerade första gången. men nu ser de fint ut

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3