Inlägg från: MaddeMamman |Visa alla inlägg
  • MaddeMamman

*Amnings-BH*

japp, men jag köpte den inte. du ser att den går högt upp mellan brösten vilket gör att om du fäller ner för det ena bröstet för att amma, har du bara en smal springa att pressa ut bröstet genom.
    Den bästa hittills har jag sett på maxi (!). det sitter inte som en ring runt bröstet, går bra ner mellan brösten, breda axelband, som den på lindex och ingen bygel.

• MaddeMamman

Undrar vem/vilka som sitter och gör de modellerna. Jag hade förra gången en bh som var knäppe både fram o bak. ett band gick runt och kunde bara knäppas loss bak så bh:n rammlade inte av.
    man knäppte upp för bröstet mellan istället för över, det var bara att lägga in vid armhåla o hela bröstet låg bart. tyvär var den så ful så jag kastade den. ingen av lindex var bra till mig, sköna..ok men de funkar inte om man ska amma med dem på. sitter det åt på ett ställe kan man få mjölkstockning och det är F-n inte kul...

• MaddeMamman

en kupstorlek större än du kan ha innan bf. måttet runt är det samma ungefär.
    Jag ahr köpt förlängare så bh:n passar direkt efter förlossning och sen tar man bort dem när man börjar bli mindre i omfång

Många av lindex går bara upp till c-kupa o det är det jag har nu...
    Tycker det är dåligt att inte ha större stl. normalt har jag b-kupa men då lägger jag i lite "utfyllnad"

• MaddeMamman

Jag ahr ett par men det är fula, tror tyvärr inte jag kommer att amma så länge. jag får stå ut med de jag har och köpa sen.

Svar på tråden *Amnings-BH*