Inlägg från: Tiramisú Con Amore |Visa alla inlägg
  • Tiramisú Con Amore

*Amnings-BH*

Har köpt 2 stycken från Lindex sedan tidigare och dem är sköna men jag skulle behöva ha någon som har lite kraftigare band och helst med 3 knäppning där bak, och så förstås med lite vadderade kupor, har ni några bra förslag på var man kan hitta såna? Kommer inte att skicka efter någon från nätet.

Är det nån som provat denna; www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=492852&prodid=460906&parentid=0&color=457077&NewView=true

Ha det gott alla

ღ ♥ ღ Vi väntar en POJKE med BF 5/1-08 ღ ♥ ღ
  • Svar på tråden *Amnings-BH*
  • Tiramisú Con Amore
    MaddeMamman skrev 2007-11-14 10:20:14 följande:
    japp, men jag köpte den inte. du ser att den går högt upp mellan brösten vilket gör att om du fäller ner för det ena bröstet för att amma, har du bara en smal springa att pressa ut bröstet genom.Den bästa hittills har jag sett på maxi (!). det sitter inte som en ring runt bröstet, går bra ner mellan brösten, breda axelband, som den på lindex och ingen bygel.
    Såg det nu faktiskt att den är extremt hög där, *synd* Maxi där ska jag kolla då *tack*

Undrar om denna också är för hög? www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=492852&prodid=502847&parentid=0&color=457077&NewView=true
  • Tiramisú Con Amore
    Dodisens mamma skrev 2007-11-14 10:22:37 följande:
    Jag har enerfarenhet att lindex amnings bh:ar är super. har inte den du visar där men har 2andra uberbekväma.
    Vad kostade den? Finns den med här? www.lindex.se/Products/ProductCategoryStartPage.aspx&subid=492852
  • Tiramisú Con Amore
    Småtokig skrev 2007-11-14 10:35:29 följande:
    Jag har den andra du länkar till och den är super bra. Man fäller bara ner den så kommer bröstet fram. ingen tygbit som går över bröstet.
    Det låter bra måste ta mig en titt på den i butik.

Någon som har erfarenhet av hur mycket brösten kan växa när man börjar amma? Har redan gått upp från B-kupa till C-kupa. Finns det nån risk att dem kommer att växa ännu mer?
  • Tiramisú Con Amore

Okej då kanske man ska vänta med att köpa någon mer tills man fått bebis, det vore ju som sagt inte kul om dem skulle vara för små sen när man väl ska till och börja.

Tokigt att Lindex har så många som bara går upptill C-kupa

• Tiramisú Con Amore
    annasbäbis skrev 2007-11-15 10:48:05 följande:
    Bor i Göteborg. Var o köpte en amningsbh igår som  jag blev jätte nöjd med. Storlek 80 i med bygel för 370:- Känner att jag måste ha bygel när brösten är så stora.... Annars ser det hemskt ut. expiditen hade självt inte haft några problem med bh med bygel när hon var gravid.Affären heter Change o ligger i Arkaden om det är någon som vill kolla där. Där har de massor med olika storlekar och kan även beställa hem om det fattas....
    Jag måste minst ha 85 runt det brukar oftast inte finnas större än så därför jag fått börja använda förlängare. Själv vill jag inte ha med bygel för det känns inte alls skönt längre. Jag bor inte där så jag kan inte kolla där men det kanske kan vara till hjälp för nån annan..
  • Tiramisú Con Amore

Var och testade den andra bh:n som jag länkade till och ojjj vad skön den var helt perfekt med lite tjockare axelband och lite bredare runtom. Men snacka om att den är svårt att få tag på, slut överallt där man bor och på nätet med. Så närmsta blir Västerås, fick ta strl 85D hoppas det ska räcka tills senare också. I värsta fall så får man väl köpa nån mer.

Svar på tråden *Amnings-BH*