• Camille

Har ni ngn märkesklocka?

Här diskuterar vi märkesklockor av lite dyrare märken.
    Har ni ngn märkesklocka? och vilket märke isf?

·۰?● Jag älskar min underbara familj ●?۰·
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-15 20:58:39:
    Lägg gärna in bilder!!!
  • Svar på tråden Har ni ngn märkesklocka?
  • Exchange
    avregistrerad skrev 2007-11-15 21:08:06 följande:
    Exchange, vad synd att du ar allergisk. Tissot ar ju inte speciellt dyra men jag tror att dom har nagon titanklocka. Jag har inte en susning om hur man lankar sa jag kan inte gora det. Gar det inte att behandla klockorna med nagot annars? Om det finns nagot skyddslack eller nagot att stryka pa? Jag har hort om det for orhangen iaf.
    Tyvärr fungerar det inte att skyddslacka, tro mig jag har testat och varje gång har det slutat riktigt illa

Tissot gör inte snygga klockor så jag är hellre utan än bär något jag egentligen inte tycker om

Skicka bilder/länk till mig så kan jag lägga in det åt dig!

Här var en stor favorit för min del. Gav bort den, fick stora blåsor men fin!
  • Marcupilami

Jag har en Tag Hauer.

dator heter det. datOR...
  • Exchange

Öh.... lägger ni på minnet vad klockor heter???? I never do. Märket, ja men namnet

• Sandie12

Jag gillar Locman stark mkt coola klockor! =D

• Camille
    Marcupilami skrev 2007-11-15 21:24:37 följande:
    Jag har en Tag Hauer.
    vilken modell? lägg in bild!
    Exchange skrev 2007-11-15 21:25:25 följande:
    Öh.... lägger ni på minnet vad klockor heter???? I never do. Märket, ja men namnet
    självklart det viktigt vad modellen heter
    men just  därför kan man väl lägga in bilder då man inte håller reda på modellernas namn.
  • Exchange
    Camille skrev 2007-11-15 21:27:10 följande:
    självklart det viktigt vad modellen heter men just  därför kan man väl lägga in bilder då man inte håller reda på modellernas namn.
    JOmen du jag vet ju vad en modell heter senaste Guccin heter Horsebit. Jag älskar namnet och designen är utöver det vanliga. wünderbar helt enkelt!

Den har jag på mig utanpå längärmade tunna tröjor, då funkar det, just den designen ser bra ut utanpå tröjan. Få gör det dock....

Hmm.... finns det flera horsebit? Någon som vet vilken jag menar?
  • flex

har en
    ck
    suunto vector

funderar på att köpa nya sonyericsson klockan, känner och ser vem som ringer. höja och sänka volymen i mobilen.. och lite fler funktioner. räknas den.. ??

• Exchange
    flex skrev 2007-11-15 21:29:43 följande:
    har encksuunto vectorfunderar på att köpa nya sonyericsson klockan, känner och ser vem som ringer. höja och sänka volymen i mobilen.. och lite fler funktioner. räknas den.. ??
    Coooolt SE klockan alltså! var har du hittat den? Pris?
  • Camille
    Exchange skrev 2007-11-15 21:29:39 följande:
    JOmen du jag vet ju vad en modell heter senaste Guccin heter Horsebit. Jag älskar namnet och designen är utöver det vanliga. wünderbar helt enkelt! Den har jag på mig utanpå längärmade tunna tröjor, då funkar det, just den designen ser bra ut utanpå tröjan. Få gör det dock....Hmm.... finns det flera horsebit? Någon som vet vilken jag menar?
    visst är det den här du menar.
    kan tänka mej att den passar  perfekt utan på tröjor som du sa.

http://www.cellini.ro/images/produse/set/Ceas-Gucci-Horsebit-_273_3.jpg
  • Peippo

Jag har en Omega Seamaster, gillar sportiga klockor. Har dock ett litet problem... mina ringar är i guld, känns lite fel att blanda...så nu är jag ute efter en cool och snygg klocka som jag kan ha när jag ska gå på fest osv. förslag? Jag är inte ute efter en kopiöst dyr klocka i 100 000 kr klassen men 10 000 får den kosta. 

Livet är som ett kortspel. Korten du får är ödet; Sättet du spelar på är fria viljan.
Svar på tråden Har ni ngn märkesklocka?