Depression=lathet??
min sambo har nu varit sjukskriven över ett år o vi har en liten på snart 7 mån, han gör mer eller mindre inte nåt hemma går aldrig ut om inte jag släpar ut honom. vet att han har mått jättedåligt men nu känns det som det har blivit en ond cirkel, det sägs ju att ju längre man går hemma sjukskriven desto svårare blir det att komma igång.
Nu har jag för hundrade ggn hotat med en massa (som det tyvärr blir att jag till slut gör, annars går jag oxå under) så självklart lovar han!! säger att nu fasiken ska han börja jobba redan på måndag, börja träna, gå ut mer osv.. och själv e man bara beredd på ännu en besvikelse :(. sen en sak- han klarar av saker utan problem som intresserar honom typ FESTA!!!! dricker gärna framför datorn SJÄLV!! Fast på sistone vågar han inte för jag flyger i taket och skriker hatt han e en förbannad alkholist som kan dra dit pepparn växer, sen blir han utslängd från sovrummet där både jag o lillan sover.
vill bara skriva av mig lite vet inte riktigt vart jag vill komma med detta inlägg men har någon nån vettig åsikt eller om nån har varit med om nåt liknande, skriv gärna för snart pallar jag inte mer!!!