• Anonym (Längtan)

Första tecknet

Vad var det absolut första tecknet på att du va gravid?

• Svar på tråden Första tecknet
  • Tisella

För mig var det typiska menstecken. Vet inte vad som kom först, mensvärk, svullen mage lr huvudvärk Kan ha varit luktsinnet också, jag kände hur mkt asfalt det luktade överallt...hm

• Zaria

Att magen växte, runt v 22. Hade jag inte varit tvungen att åka in på sjukhus i v 6 för körtelbuk hade jag nog missat att jag var gravid förutom att mansen försvann. Hade inga andra symptom alls förutom magen och förvärkar sista veckorna.

• crash and burn

jag hade inte symtom annat en att jag helt enkelt "kände" på mig att något var "annorlunda" med mig fast då visste jag inte riktigt vad. sen var min mens sen och då fattade jag att jag helt enkelt var gravid!

• Anonym (Längtan)

Puffar...

• UFS

Med min första var det luktsinnet. Allt luktade tusen gånger starkare. Med den andra så var det humöret. Jag var TOKARG i en hel vecka innan jag plussade. I övrigt har jag varit ganska symptomfri.

• Anonym (Me)

Det undrar jag med? Puffrar på med

• Madelene0

För mig var det nog att jag blev så väldigt trött å att jag sprang på toaletten hela tiden å kissade.. Sen när mensen blev försenad så köpte jag mig ett gravtest! :)

• Anonym (Längtan)
    Madelene0 skrev 2007-11-18 20:13:12 följande:
    För mig var det nog att jag blev så väldigt trött å att jag sprang på toaletten hela tiden å kissade.. Sen när mensen blev försenad så köpte jag mig ett gravtest! :)
    Jag är skittrött jämt nu...
    O humöret svänger som tusan... Öm i brösten... Fundersam
    Har en skum smak i munnen, som gör mig illamående...
  • hannamiller

För mig var det att mensen var sen..  Sen så kände jag mig sjuk på jobbet..
    Tog ett test.. O det plus blev det.. .

• Anonym (Me)

Själv så sitter jag och väntar på tantröd -2BIM
    och inget + än så länge kommer nog inget heller har jag en kansla av

Svar på tråden Första tecknet