• Anonym (Längtan)

Första tecknet

Vad var det absolut första tecknet på att du va gravid?

• Svar på tråden Första tecknet
  • Madelene0
    Anonym (Längtan) skrev 2007-11-18 20:15:04 följande:
    Jag är skittrött jämt nu...O humöret svänger som tusan... Öm i brösten... Har en skum smak i munnen, som gör mig illamående...
    Ja nu när du säger det så.. Jag hade typ en järnsmak i munnen ett tag där innan jag visste att jag var gravid..
  • Anonym (Längtan)
    Madelene0 skrev 2007-11-18 20:24:36 följande:
    Ja nu när du säger det så.. Jag hade typ en järnsmak i munnen ett tag där innan jag visste att jag var gravid..
    Oki...
    Det jag "har" är nog inte järnsmak... Går inte o förklara vad det är för smak...
    Skum bara... Fundersam
  • Anonym

har bim på torsdag och började fundera igår när jag kom på mig själv med att ha ätit 1,5 burk oliver, både gröna och svarta.
    Jag tycker inte ens om oliver.

I övrigt har jag bara allmän pms, känner mig som ett agresivt nervvrak och vill bara sova dygnet runt.

• Anonym

Tidig molvärk (1 vecka innan Bim) yrsel, ömma bröst

• Krodan

Luktsinnet...

Angelina och Athena är mina sessor
  • Anonym (1grav)

Otroligt saltsug. Snaskade på oliver, chips, fetaost, nudlar, lakritsal, hallonmumrikar osv.
    Trötthet, somnade alltid på soffan på eftermiddagarna.
    Molvärk, vilket jag trodde var tecken på att mensen var på vägen.
    Sen fick jag vid 2 tillfällen blodsmak i munnen. Så starkt att jag blev tvungen att gå och spotta i handfatet och skölja munnen. (Fanns inget blod dock)

• Anonym (Längtan)
    Anonym (1grav) skrev 2007-11-19 14:55:14 följande:
    Otroligt saltsug. Snaskade på oliver, chips, fetaost, nudlar, lakritsal, hallonmumrikar osv.Trötthet, somnade alltid på soffan på eftermiddagarna.Molvärk, vilket jag trodde var tecken på att mensen var på vägen.Sen fick jag vid 2 tillfällen blodsmak i munnen. Så starkt att jag blev tvungen att gå och spotta i handfatet och skölja munnen. (Fanns inget blod dock)
    Vad är hallonmumrikar? Skrattande

Jag har oxå haft blodsmak i munnen.
    Sen har jag sura uppstötningar stup i kvarten...
  • Anonym (1grav)
    Anonym (Längtan) skrev 2007-11-19 15:13:31 följande:
    Vad är hallonmumrikar? Jag har oxå haft blodsmak i munnen.Sen har jag sura uppstötningar stup i kvarten...

Godisar!

De är rosa och hårda, smakar hallon utanpå och så är det saltlakritspulver inuti.
    Ett av mina första tecken var att jag blev toksugen på dem, så när vi var och handlade så köpte jag mig en stor godispåse med bara hallonmumrikar i!! Detta var vid lösviktsgodiset så det fanns massa andra smaker, men det var bara hallonmumrikarna jag ville ha...

• Anonym (Längtan)
    Anonym (1grav) skrev 2007-11-19 15:16:10 följande:
    Godisar! De är rosa och hårda, smakar hallon utanpå och så är det saltlakritspulver inuti. Ett av mina första tecken var att jag blev toksugen på dem, så när vi var och handlade så köpte jag mig en stor godispåse med bara hallonmumrikar i!! Detta var vid lösviktsgodiset så det fanns massa andra smaker, men det var bara hallonmumrikarna jag ville ha...
    Ahhh! Skrattande
Svar på tråden Första tecknet