allergi mot sperma ?/svamp?
Lider med dig är allt jag kan säga. Jag tycker det känns tvärtom för mig, när vi använder kondom. Så får jag så Svamp. Men inte när jag hade p-piller.
Lider med dig är allt jag kan säga. Jag tycker det känns tvärtom för mig, när vi använder kondom. Så får jag så Svamp. Men inte när jag hade p-piller.
Har precis fått reda på svamp, men BM sa att inte killen behöver behandlas, det är i så sällsynta fall killen får svamp.. det är ju inte en könssjukdom somk smittas på samma sätt. Det är ca 15% chans att en kille över huvud taget får svamp. Men pratat me killen? Eventuellt symptom?
Hur länge har ni varit tsm?
Är du säker på att du älskar honom då? Om man älskar varann ska man lita på varann å kunna prata om allt. Jag och min nuvaranda har varit tsm någon vecka längre. Sen mitten av juli. Jag berättade om svampen. Å hemorojderna Men.. visst var det otroligt genant.. men ingen fara.. nu undrar han iaf inte varför jag inte kan ha sex med han.. för jag får inte.. under behandling. I dag:
Han: När är du färdig med behandlingen.
Jag: Vadå är du sugen på något eller?
Han: BIG SMAJL.
Jag: BIG SMAJL.
Livet är lyckligt.. var öppen å ärlig, svamp är något alla kvinnor har...
Verkar som om ditt X betyder mer för dig än din nuvarande. Är det inte viktigt med en öppen dialog i ett förhållande. Han kanske inte har svamp. Men om du inte berättar för han och inte behandlar dig. Så är det större chans att du smittar han om ni kör på som vanligt.
Anonym (desperat :) skrev 2007-11-18 18:04:51 följande:
Det spelar väl ingen roll. Ska du alltid vara tyst? Förtjänar inte din kille sanningen?
Anonym (desperat :) skrev 2007-11-18 18:45:37 följande: