• anathema

    mina bröst läcker..

    jag fick missfall i v 15-16 .. och nu är det drygt 1 mån sen, men så idag märkte jag att mina bröst börja läcka så som det gör när man får häxmjölk..är detta vanligt?? någan annan som haft detta oxå?

  • Svar på tråden mina bröst läcker..
  • sladdenskåne

    Direkt efter att jag födde Henke i v 41 (han var död ) så gav barnmorskan mig tabletter som gjorde att mjölken avstannade direkt..Tycker att du ska be om sådana...Beklagar din förlust..

  • anathema

    jo men det borde ju inte vara samma sak efetersom det var mycket tidigare jag fick missfall.. och att det inte hade satt igång innan, och läkarn sa att hormoner och allt sånt borde lägga sej efter en vecka.. men ändå 1,5 mån senare börjar brösten läcka:o

    ledsen över erat förlorade barn*kram*

  • anathema

    hehe skrev fel häxmjölk är ju hos spädbarn.. men ja det läcker i mina iaf:)

  • Davidoff1975

    Men vad är Häxmjölk? Har aldrig hört det förut

  • anathema

    häxmjölk är när ditt nyfödda barn får lite svullna skötlar och att det komer lite mjölk..det kallas häxmjölk

  • Davidoff1975

    okej, tack. Har inga barn än å det finns ju så många olika ord på allt. Så det e inte lätt å veta

  • anathema

    nej det är inte lätt:)
    det visste inte jag heller innan jag hade barn;) men nu kryllar det av massa konstigt vetandee

  • Davidoff1975

    Beklagar ditt mf förresten.

    Ja kan tänka mig att det finns en massa konstigheter

  • anathema

    det ska det bli!!! men vi lugnar oss ett tag till men bara ett litet tag:D vill ha många barn

  • Davidoff1975

    förstår om ni lugnar er ett tag. Antar att det tar tid att smälta det som hänt er

  • anathema

    kanske låter dumt men jag blev inte allt för ledsen när jag fick missfall.. tänkte att det var väl meningen så, och så har jag ju ett levande bevis på att vi kan få barn ..en dotter på 14 mån:D
    nä kände mej inte redo riktig än heller tror jag .. så jag tror att detta var meningen helt enkelt

    visst grät jag en stund men ..

  • Snärtan76

    häxmjölk är den beiga mjölken du får innan den vanliga kommer faktiskt ........men som ånn sa...be din bm om tabletter frö att stoppa produktionen

  • anathema

    hm .. när jag söker på häxmjölk på nätet kommer förklaringen att det är det bebyn kan få ibörjan ... men det kan ju vara fel på all info på nätet oxå;)

  • nudelbumsan

    Häxmjöl är även det du har innan amningen sätter igång, man börjar ju producera innan barnet är fött & det är lite gular än vanlig bröst mjölk detta kallas åxå för häxmjölk!


    Davidoff1975 skrev 2007-11-18 22:19:14 följande:
    Men vad är Häxmjölk? Har aldrig hört det förut
  • nudelbumsan

    Vad är wt hora?


    ConnyConny skrev 2008-01-20 19:05:43 följande:
    alla wt-horor ska döö, även era barn
  • anathema

    ConnyConny

    alla wt-horor ska döö, även era barn.............

    okey????? pratar du om dej själv nu eller för jag är då fan inte wt.

Svar på tråden mina bröst läcker..