Minnesluckor m.m.
Det har varit mkt nu, men det är det alltid. Som alltid försöker min kropp påminna mig om att sakta ner men hur gör man? Jag vill bli sjuksköterska, så jag måste läsa min utbildning, jag älskar mitt jobb och behöver pengarna så jag jobbar extra så mkt jag kan. Jag försöker hinna med min pojkvän, min familj och mina vänner, men det går nästan aldrig.
Jag har sura uppstötningar och är illamående varje morgon och flera gånger under dagen.
Jag har haft ont i magen i flera månader nu, inte bara av magkatarren utan i hela buken, kan knappt gå på toa vissa dagar för det smärtar så.
Nu har jag börjat få minnesluckor eller vad man ska kalla det. Igår behövde jag gå på toa, gick iväg, kom tillbaka och kom inte ihåg om jag vart på toa eller inte.
Idag gick jag också på toa, glömde stänga dörren ordentligt, plötsligt var dörren stängd men jag hade inget minne alls av att jag stängt den.
Idag hälsade jag på hos min pappa och skulle hjälpa till att duka och kunde inte komma ihåg på vilken sida besticken ska ligga, jag fick gå runt bordet och byta plats på dem men kom inte ihåg. Till slut chansade jag.
När jag kom hem till min mamma hade hon gjort kålpudding, jag kunde inte komma ihåg vad det hette. Kallade det kålblomspudding och blomkålsgratäng och allt möjligt tills mamma sa vad det hette.
Jag är orolig för mig själv men vet inte vad jag ska ta mig till. Känns inte som att jag kan utesluta något ur mitt liv, tvärtom borde jag ha mer tid till allt!