• ALisaE

3-årskalas

Jag ska också ha 3-årskalas snart (på söndag). Vill göra det så enkelt som möjligt för mig själv eftersom jag är höggravid. Dessutom tror jag att det är ganska mycket för barnen ändå, bara det att det blir mycket folk och många barn. Dom leker nog jättebra själva, ordnade lekar kan nog vänta några år.

Ursäkta om jag ställer en fråga i din tråd. Men jag undrar vad man ska ge åt barnen som kommer. Jag vill inte ge godis och det får itne kosta så mycket pengar. Någon som har nåt förslag?

• ALisaE

En kompis till mig hade en pixibok och en frukt åt barnen som kom (tror hon hade nåt mer också, men minns inte vad).

• ALisaE
    Helen72a skrev 2007-11-21 09:18:25 följande:
    ballonger e ju alltid uppskattat, sedan brukar det ju finnas "fyndlådor" på affärer där saker kostar 10-15:-, däe kanske du kan hitta något köp pärlor så kan du & dottern/sonen göra armband som ni ger bort
    Vilken bra idé! Jag ska nog åka och köpa pärlor redan idag :)
  • ALisaE

Jag valde att inte bjuda någon från dagis. Tror att en från dagis kommer och grattar honom hos hans pappa när han har kalas där. Det blev mer än 10 barn när jag bara bjöd dom från umgängeskretsen med barn i samma ålder som vi brukar umgås med, och redan det kändes nästan för mycket.

Svar på tråden 3-årskalas