Sjunger Håkan Hellström falskt?
Enligt mig sjunger han inte falskt ett dugg.
Och ja, jag är till och med eftergymnasialt musikutbildad ![]()
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-22 10:11:32:
Enligt mig sjunger han inte falskt ett dugg.
Och ja, jag är till och med eftergymnasialt musikutbildad ![]()
Underbart!!!
han sjunger fruktansvärt!
Ja, maken till tondöv får man leta efter. De som har absolut gehör får ståpäls nar han "sjunger/skriker"
Jag är så dålig på namn... haha... men vem är han? Vilken sång/låt är han mest känd för (så kanske jag vet)?
ja det är klart han sjunger falskt ibland.
Men det är ju så¨det ska vara.
det är ju charmen med honom.
han är superbra!
Man behöver inte ha absolut gehör för att höra att han sjunger fruktansvärt...
Jag minns första gången jag hörde honom. Han uppträdde i nåt tv-program och jag hade aldrig varesig sett eller hört människan förut. Och jag var övertygad om att det var nån som apade sig i nåt humorprogram eller nåt. Sen började låten spelas i radio och överallt. Jag fattar fortfarande ingenting...
Kan tycka han är både trevlig o kul och förstår om en del tycker han är charmerande, men sjunger gör han inte...
Okej han kanske låter värre live... Men han är ju liksom 647223 gånger bättre än alla vackra flickor som sjunger rent och fint.
Jag har lUuUurat mig själv för många gånger NuuUuu...
jag har aldrig hört eller sett människan vad jag vet, men jag tyckts ju inte ha missat mycket. Låter som om han är målbrottet mest hela tiden...
Men Beatles sjöng ju inte perfekt, så jag förstår absolut att man kan bli charmad och ett fan trots falska noter...