Sjunger Håkan Hellström falskt?
Enligt mig sjunger han inte falskt ett dugg.
Och ja, jag är till och med eftergymnasialt musikutbildad ![]()
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-22 10:11:32:
Enligt mig sjunger han inte falskt ett dugg.
Och ja, jag är till och med eftergymnasialt musikutbildad ![]()
Jag får rysningar bara jag tänker på eländet!
Ja fy bubblan! Öronen blir skrynkliga av falsksången ju..
Nej det gör han inte, han sjunger äkta
!!
ja, men det innebär inte att han är dålig..
Han balanserar på det falska ibland, men det är ju hans sätt att uttrycka sig så för mig är det helt okej. Även om jag inte gillar honom, men det beror på att han sjunger på svenska (finns väldigt få svenska artister som jag gillar)
Hellre en smått falsksjungande artist än en wailande Celine Dion eller Mariah Carey
Han liksom några till(Plura tex) balanserar...som Atamon sa.
Han gör det hela personligt så att det låter bra iaf.
Det är inte glasklara toner som håller...utan de glider....
Inte förenligt med skönsång.
Men det funkar!
Sjunger han alls? Alltså hans låter har ingen som helst sammanhållning och jag förstår inte alls hur han kan vara så "folk-kär" det låter ju för jävligt rent ut sagt.
HH sjunger förskräckligt tycker jag, lyssnar hellre på marskatter i så fall.
Ja han är hemsk
jag är 100% säker på att killen kan sjunga klockrent ifall han bara velat, jag gillar honom i vilket fall.
Han sjunger inte falskt, men hans röst är kanske inte som andra artisters och han kunde nog använda den bättre.
Nej, han sjunger (oftast) inte falskt. Och jag hör när folk sjunger falskt. Däremot missar han toner och rösten spricker och han har ingen sångröst. Men inte falskt. Sandra Dahlberg däremot, där har ni en som sjunger falskt! *ryser*
turpeter: Ja vissa tror ju på Gud så...
Tycker han låter förjävligt så jag klarar inte av att lyssna på det så jag vet faktiskt inte om det är falskt eller inte. Låter falskt men jag hoppas verkligen att det är meningen att det ska låta så...
Menj ag röstar på falskt eftersom det låter så.