• Eisa

Sjunger Håkan Hellström falskt?

Enligt mig sjunger han inte falskt ett dugg.
    Och ja, jag är till och med eftergymnasialt musikutbildad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-22 10:11:32:

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sjunger Håkan Hellström falskt?
  • timberhochmandie

Japp, han sjunger falskt, men som jag har förstått saken så är det en del av hans "grej". Han är inte ett skit tondöv egentligen. Tror att de har sänt äldre grejer med honom i TV nån gång, och då var det inga problem alls...

Fast han är gaisare, så han går fetebort av den anledningen.

• Jan H

Ja just det Gaisare går bort timberhochmandie. MFF ska det va!

• TrailerTrash

Han sjunger falskt men han gör det med mycke glädje och mycke inlevelse så han är förlåten..

one people, one nation, one destiny
  • Verkligen

Näääää.. Han har bara lite bräcklig röst.. Men han är grymt bra.. Och hans scennärvaro väger upp rösten.. man blir bara glad av att se och lyssna på honom..

Vad du än tycker så tycker jag tvärt emot...
  • Anghammarad

Det är väl kanske inte det att han faktiskt inte kan sjunga som är värst med honom utan istället hans frasering.

• Jillsan7003

Jag blir så förbannat glad av hans musik! Han låter _alltid_ så äkta, han menar vad han sjunger och han gör det med en grym inlevelse. Hela hjärtat är med! Jag lyssnar hellre på honom än perfekta små wailande varelser som enbart försöker blända med teknik.

• TrailerTrash

Jag kallr Håkan Hellström för bligladmusik

Jillsan7003 skrev 2007-11-22 11:52:05 följande:
    Jag blir så förbannat glad av hans musik! Han låter _alltid_ så äkta, han menar vad han sjunger och han gör det med en grym inlevelse. Hela hjärtat är med! Jag lyssnar hellre på honom än perfekta små wailande varelser som enbart försöker blända med teknik.
    one people, one nation, one destiny
  • ischa

Tidigare led jag varje gång jag hörde honom, men jag har vant mig! Nu tycker jag att han är riktigt bra, även om han sjunger falskt...
    Hör jag "Kom igen Lena" på radion så höjs volymen rejält!!

• Jillsan7003
    TrailerTrash skrev 2007-11-22 11:53:06 följande:
    Jag kallr Håkan Hellström för bligladmusik
    Det går inte att värja sig mot glädjen liksom. Inte ens dagarna före mens, hahahaha!
  • ischa
    Jillsan7003 skrev 2007-11-22 11:58:05 följande:
    Det går inte att värja sig mot glädjen liksom. Inte ens dagarna före mens, hahahaha!
    De kunde ordinera lite HH vid depressioner, det kanske hjälper!
Svar på tråden Sjunger Håkan Hellström falskt?