• endo girl

Sjukligt trött (v5)

Jag är i vecka 5 och har starka grav.symptom. Ömma bröst, spänningar i livmodern, super trött och illamående. Jag är systemutvecklare, så jag sitter still vid en dator mestadels av tiden. Dock kräver jobbet mycket tankeverksamhet och sluga lösningsförslag, något jag inte är kapabel att utföra just nu. Idag gick jag hem kl 14.30 för att jag inte orkade jobba mer. Hjärnan la av vid lunch och jag satte telefonen på möte för att slippa svara. Detta håller inte!

Problemet är att jag har högar med jobb och det är verkligen inte läge att ligga på latsidan just nu, så jag förstör för mig själv som inte jobbar på. Samtidigt är jag så trött att jag inte orkar bry mig... vill bara sova!

Finns det fler som känner som jag? Hur gör ni för att orka 8 - 17?

PS. En skön tupplur mellan 15 - 17 gjorde susen när jag kom hem! Nu ska jag försöka jobba någon timme till, om jag bara kan hålla mig borta från FL. Flört

• Svar på tråden Sjukligt trött (v5)
  • julimor

Om du får ett bra svar blir även jag glad: är i v.7 och såååå trött! Degig i skallen och initiativlös....

• luckysun

Är helt slut jag med om dagarna och nytt jobb har jag. Känner mig måttlig motiverad.

• Nenin

Va oxå SJUKT trött i början.. Jobbade natt..12timmars pass.. så det va så jäkla tungt.. me det gick ett tag iallafall.. men när man va ledig så sov man i stort sett hela dagarna.. LYCKA TILL!!

• milla   1982

Så var jag med i början, och hade ordentlig järnbrist vilket visst inte är ovanligt. Nu äter jag extra järn (niferex) och är iallafall lite piggare även om man fortfarande är sliten när man kommer hem. 

BF 1 juni 2008
  • endo girl

Pratade just med en kompis som är i v15 och hon sa att hon kände sig symptomfri för tillfället, så det finns ju hopp. Ska vara ledig i mellandagarna, så om jag klarar mig till 21 december så är nog faran över sen!

• HannaHYLK