Inlägg från: xenaa |Visa alla inlägg
  • xenaa

BH på barn?

håller med er. Jag fick bröst rätt tidigt. Mina började växa när jag gick i 3:an -4:an då fick jag en sån bh topp av mamma men de är ju ingen riktigt bh men stöd fick man senare fick vi handla bh till mig när jag gick i 5-6

♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa
    palmblad skrev 2007-11-25 19:23:11 följande:
    Tycker bikini är för naket o att badbyxor också är det.
    snälla nån!!
    DÅ ska ALLA ha baddräkt på sig när man badar haha mm sure!!
    ♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa

alltså du kan inte vara allvarlig. en sak att VARA naken men att ha alla ska ha heldräkt på sig är ju bara absurt!!

Herregud. Vi föddes ju för tusan nakna, ok att man tänker dom delen som man inte ska visa. men att ha en heldräkt. ok ha du de och låt oss andra ha på sig va fan de vill.

♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa
    palmblad skrev 2007-11-26 06:15:44 följande:
    Jag har svarat på er fråga om varför jag tycker en sak. Nakenhet kan ske hemma. Jag tycker inte man ska visa så mycket på badhus; i duschen såklart; och ingen tycker att man går in i en mataffär i badkläder. Har inte sagt att jag ska försöka ändra lagen.
    vem har sagt något om en mataffär?
    Nä ok det är din åsikt
    frajsing skrev 2007-11-25 22:48:27 följande:
    Om du inte vill för att du känner dig utlämnad så är det helt OK med mig om du har baddräkt. Men det verkar dumt och fånigt att begära att resten av mänskligheten ska skyla sig för det. Nakenhet är naturligt, stackars de barn som inte får lära sig det...
    Håller med dig för övrigt.
    ♥Leo 07-06-22 ♥
Svar på tråden BH på barn?