Napptermometer!?
Jag såg en napptermometer på www.barnlycka.se och nu undrar jag såklart om dessa fungerar?! För om de gör det, så är det ju toppen.
Tacksam för svar!
/Sophia
Jag såg en napptermometer på www.barnlycka.se och nu undrar jag såklart om dessa fungerar?! För om de gör det, så är det ju toppen.
Tacksam för svar!
/Sophia
Då kanske man ska ge sig på och pröva en när den lill* kommer. Vore ju super bra! :)
Ja, det är ju lite därför man undrar. Vad gör man om bebisen inte vill ha napp.. Ja, det får man väl vänta och se. :) Det finns så många nya laternativ till vanliga termometrar nuförtiden, men jag antar att de för stjärten är mest tillförlitliga... :)
Va smidigt det lät med en sådan termometer som man bara håller emot pannan1 :)
Jag har läst att man inte ska använda örontermometer på bebisar, utan dem använder man när de blivit lite större.
Oj, det blev lite hårda ord emot varanadra här. Så tråkigt. Jag antar att vi får blunda och bestäma oss en vacker dag!
Det är nog mest negativa saker angående sådana napptermometrar! :) Jag får nog göra som jag tänkte från början, först stjärttermometer, sen får det bli en öron eller panntermometer. :)
Kram på er alla!