i desperat behov av pengar
Hej alla
Jag har stora ekonomiska problem och jag behöver hjälp!!
(glöm sex och sånt!!)
Jag vill kunna tjäna pengar snabbt för att hjälpa av min ekonomi som strular varje månad! Jag ligger i kraftigt underskott varje månad, minst 5000kr!
Jag vet inte vad jag ska göra.. jag har två barn, jag jobbar heltid och tjänar skit, ingen utbildning. Jag har dragit på mig skulder för att täcka månadsekonomin men det har bara lett till en förvärrad situation. Jag har även städat hos folk kvällstid men det ger så dåligt betalt och tar lång tid (den tid tar jag från mina barn). Banbidraget (skäms) spenderas innan den når kontot. Jag vet att det är dåligt, har inget val!! VAd ska jag göra? snälla förslag? Tips? HJÄLP?
Snälla jag är verkligen desperat, jag gör VAD SOM HELST men
INGET sex, jag säljer INTE sex, inga trosor eller nåt liknande, inte T6 eller C6, jag gör verkligen annars vad som helst!! VAD SOM HELST!
Jag behöver hjälp! Tips! Råd vad som helst för att få min ekonomi gå ihop och får vardagen fungera! Snälla någon?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-26 11:24:00:
Mina utgifter består till en större del av skuldbetalningar till olika krediter och lån. Som jag sa i början att jag drog på mig en massa skulder just för att skjuta in pengar för att klara av månaden.
Mina utgifter består som vanligt barnomsorg, el, mat, kläder och div kostnader för barnbehov. Ingen tv avgift då jag sålt den. Inga fickpengar, ingen frisör inga kläder till mig. Pappan hjälper med det lilla han kan.
Och studera..snälla.. det går inte ihop NU när jag jobbar heltid och även exkta ibland med den lön jag har, ska jag studera och sänka lönen? Ja då tar socialen över mina barn.
Jag vet att alla ni tycker att jag ska "sänka utgifter" "handla smart" mm, men nu är jag i en desperat situation och att sänka utgifter HJÄLPER inte längre. Räkningar måste ju betalas! Så är det. Och jag har även hunnit samla på två betalningsanmärkningar, så det ser inte så bra ut. Jag behöver tips & råd på AKTUTHJÄLP inte på hur jag lever klokt på långsikt. Långsikt finns inte för mig längre, jag sitter redan i skiten!