• Anonym

i desperat behov av pengar

mmmao skrev 2007-11-26 08:45:18 följande:
    SÄNK dina utgifter!
    Nu va ju du så smart...

Jag tror ts söker lite råd hur hon ska tjäna in lite extra pengar inte få korkade kommentarer...

Är du ensamstående kan det va ju lite svårt att extraknäcka men ev telefonförsäljare på deltid hemifrån kolla på momenta.se...Det är ju inget jätteroligt arbete men det ger ju lite extra iaf
  • Anonym
    mmmao skrev 2007-11-26 08:51:30 följande:
    det är det viktigast ehon kan göra. annars "blir snöbollen" bara större. hon måste tänka långsiktigt och ha framförhållning. detta är ju inget som hänt denna månad för henn , hon MÅSTE sänka utgifternaPå vilket sätt finner du mitt råd korkat?
    Om du läste tråden så såg du att hon redan hade sett över sina utgifter
  • Anonym

Gå till en ekonomisk rådgivare till att börja med. Kanske behöver du en god man.

• Anonym

Prata emd socialen! nej de tar inte dina barn, varöfr skulle de?

• Anonym

Men att sälja av lite saker gör ju att man faktiskt kan betala av på krediterna som inte annars hade haft möjlighet till.

Kanske ts kan koncentrera sig på att försöka bli av med dom krediterna som inte gått till fogden än.

• Anonym

hej mitt tips e kanske då att ringa lyxfällan du vet ekonomi programet på tv de hjälper folk i ekonomiskkris

• Anonym

Skuldsanering via vänner?

Vad är det och hur?

• Anonym

Det finns ingen möjlighet för dig att se över hur du bor?
    Ändra boende så man kan komma närmre jobb/dagis och även kanske sänka sin månadskostnad. Flytta till något mindre?
    Boendet brukar ju överlag vara den största posten bland utgifterna.
    Lycka till

Svar på tråden i desperat behov av pengar