Inlägg från: Exchange |Visa alla inlägg
  • Exchange

i desperat behov av pengar

TS var bor du?

• Exchange
    Kajsan skrev 2007-11-26 16:24:29 följande:
    Fast å andra sidan , har man en gammal skitdator för en tusenlapp så är det bättre att behålla den än att sälja.En dator är guld värd när det gäller att sälja saker, söka jobb etc.
    lägga ut auktioner och annat med
  • Exchange
    thesecret skrev 2007-11-26 16:28:50 följande:
    hade hon inte haft datorn hade hon väl inte kunnat skriva här?
    man kan använda datorn på jobbet precis som jag gör nu, om man jobbar natt med,
  • Exchange
    Kajsan skrev 2007-11-26 16:32:05 följande:
    Ja precis, sälja saker.Jag får in massor med pengar på det, och det skulle inte funka att behöva gå till ett bibliotek för att hålla ordning på det.
    precis

TS hör av dig om du ser detta, jag känner till en hel del toppensätt att tjäna ihop pengar på!!! Lagligt och otroligt smart! Dock vet inte många om det
  • Exchange

jag svarar bara via inboxen förresten Glad jag har svarat alla som har skickat och frågat nu!

Och nej det är inget omoraliskt, det är miljövänligt och enkelt dessutom

• Exchange
    Anonym (desperat) skrev 2007-11-26 23:14:14 följande:
    datorn skulle ge 300kr... vad hjälper det? en gammal skit jag haroch internet ingår i husetMatheus mamma skrev 2007-11-26 16:00:26 följande:
    spara datorn
  • Exchange

TS jag kommer att höra av mig till dig via mail.

Dock blir jag någo upprörd över att någon då tagit sig tid att "maila en vän" som inte har en blekaste aning om hur det fungerar med avskrivna saker och saker som ändå ska slängas.

Tråkigt och upprörande för jag får höra via mail att jag skulle syssla med "förskingring" och "trolöshet mot huvudman". Mycket tråkigt särskilt när man är snäll och delar med sg av värdefulla tips.

Jag kommer inte att svara på fler inbox pga detta. Det var inte kul att höra alls.

Svar på tråden i desperat behov av pengar