Inlägg från: Matheus mamma |Visa alla inlägg
  • Matheus mamma

i desperat behov av pengar

Har du datorn kvar och inte tvn? Jag fattar inte. Varför inte sälja datorn FÖRST?

Sarahs lyx och lantblogg
  • Matheus mamma

Tips; Köp kläder på second hand, byt till en liten lägenhet, storhandla, gå till soc och visa dig villig att göra något åt din situation.

Sarahs lyx och lantblogg
  • Matheus mamma

Var tror du annars hon skriver ifrån klockan 10 i 3 på natten!?

Sarahs lyx och lantblogg
  • Matheus mamma
    Kajsan skrev 2007-11-26 16:32:05 följande:
    Ja precis, sälja saker.Jag får in massor med pengar på det, och det skulle inte funka att behöva gå till ett bibliotek för att hålla ordning på det.
    De är väl bättre med pengar än sitta med en dator hemma! Hon har ju redan jobb och vaddå jobbigt att hålla reda på, hur svårt är det att gå på biblioteket som andra gör!!!
    Sarahs lyx och lantblogg
  • Matheus mamma
    Exchange skrev 2007-11-26 16:33:13 följande:
    precis TS hör av dig om du ser detta, jag känner till en hel del toppensätt att tjäna ihop pengar på!!! Lagligt och otroligt smart! Dock vet inte många om det
    Vad är det? Något omoraliskt eller telefonsex???
    Sarahs lyx och lantblogg
  • Matheus mamma
    Kajsan skrev 2007-11-26 16:42:57 följande:
    Matheus mamma skrev 2007-11-26 16:41:15 följande: Om man säljer mycket på tradera tillexempel så behöver man kolla datorn varje dag.Om hon som jag hoppas, inte har bil kanske hon måste åka flera mil kommunalt varje dag för att sköta det.Då lönar det sig att behålla en billig dator.
    Det håller jag inte med om. Då finns det ju andra lösningar. Som att sälja på blocket. Just nu verkar ju TS behöva varenda slant hon kan få in och en tusenlapp för henne verkar ju vara mycket pengar då. Eller hur är det TS. Är du kvar?
    Sarahs lyx och lantblogg
  • Matheus mamma

Mirris; Coolt att du kunde sälja saker du inte behövde så slipper du känna att du måste köpa tillbaka allt sen!

Sarahs lyx och lantblogg
Svar på tråden i desperat behov av pengar