i desperat behov av pengar
Nu sitter jag inte i fällan som stackars TS gör. Jag hade INGA pengar förra månaden när jag betalat mina räkningar.
Råkade betala in en stor räkning som jag även hade på autogiro, och det tog mer än 3 veckor innan jag fick tillbaka dom pengarna.
Jag LEVDE HELA månaden på Tradera
Fick ihop ca 2000:- på 3 veckor.
Har sålt sonens för små kläder/bebisleksaker... skivor/böcker (man får rätt bra betalt för en gammal Kittybok ffrån 80talet) Ja jag minns inte ens va jag sålt.
Köpte 3 paket med playmogubbar för 60:- som jag sålde på Tradera för över 80:- (många bäckar små)
*sshhyyyy...alla vet inte att man kan köpa 3 för 60 på ToysRus
)
Min kompis hon har sålt sin stora dotters Bratzgrejjor.. för DYRA pengar (killBratz går BRA ) Och sonens gamla kläder som han inte vill ha längre.
På Tradera går det mesta att sälja om man har en kamera och ett vårdat språk ;-D
Du kanske kan dela ut reklam. Då kan du ta med dig barnen så kan dom hjälpa till och ni gör nåt "kul" tillsammans.
Svårt att göra sin utgifter mindre när man redan sitter i skiten liksom. Man måste på nåt sätt skaffa mer inkomster för att få ner utgifterna och bli av med skulderna innan det blir bättre.
Hoppas du hittar nåt bra sätt.