Inlägg från: Fia Lundbom |Visa alla inlägg
  • Fia Lundbom

Svans på pojkar!!!!! INTE KLOKT!

Den lille killen kanske vill ha det så.
    Vad gör det då ?

Smaken är som baken, och folk får väl se ut som de vill ?

• Fia Lundbom

De kanske tycker det är snyggt och vill ha det så.
    Vad spelar det för roll ?

Odessa skrev 2007-11-28 13:11:44 följande:
    *ryyyyyyser* Uh, jag tycker det är så gräsligt. I samma klass som barn som har håret jättejättekortklippt med trimmer (nästan helt rakat) med en lång och frodig lugg à la "pottfrisyr". Grääääääääsligt.
  • Fia Lundbom

Jo - men varför ska man lägga ner energi och gå och irritera sig på hur andra ser ut - tom barn?

Sen att inte du vill att ditt barn ska ha tofs är en sak - men varför reta sig på grannungen (om han har tofs) lixom ?

enlitenbitkaka skrev 2007-11-28 13:18:09 följande:
    Men JAG tycker det är fult. Om jag får en son så kommer han INTE ha sitt hår så. Och jag kommer inte behöva neka honom det...tror stenhårt på att barn präglas av den stil deras föräldrar har.
  • Fia Lundbom

Jag retar mig visst på folk ibland.

Men att haka upp sig på en sexårings frisyr tyckte jag var lite väl..

Men det är bara vad jag tycker. Jag har förstått att andra tycker det är en stor grej

• Fia Lundbom

Tillägg: Jag retar mig på folk ibland.
    Men inte på hur de ser ut.

Visst har inte jag samma smak som många andra när det gäller kläder, skor och frisyrer - men de får väl ha vad de vill.
    Ibland höjer man på ögonbrynen om någon kommer med grön-lila hår.
    Men inte blir jag irriterad för det.

enlitenbitkaka skrev 2007-11-28 13:37:14 följande:
    Så du, Fia Lundbom, retar dig aldrig på andra? Folk i trafiken? Folk som går före i kön? Folk som har mycket parfym i hissen? Folk som kanske ärhögljudda på fel ställen? Folk som kastar popcorn på sig på bion? Dubbelmoral.
Svar på tråden Svans på pojkar!!!!! INTE KLOKT!