en tråd för oss medberoende!!!
fyy f'n va jag mår dåligt nu :( har verkligen försökt att hålla en god kontakt till exet för att vi ska få barn om 1 månad,han ringer varje dag och humöret går upp o ner,ena dagen är man en hora o andra dagen är man världens finaste,eller ibland kan de ändra sig på några sekunder,ja har inte vart dum mot honom 1 gång fast han valde drogerna före mig o bebisen,jag har inte vart dryg,ringt eller bråkat alls,p jag har fixat allt själv åt bebisen,va får man för de? får ändå höra att jag är kass,o han kan sitta o säga rakt ut till mig att han bara röker på o pallar inte göra något annat,så säger han till mig som sitter själv nu i 9 månaden o kämpar för att inte bryta ihop totalt att jag säkert springer runt o slampar mig nu osv. igår hade vi inte hörts på flera dagar för jag ringer inte,tycker inte de e min grej att göra de som han gjort,han ringde såklart eftersom de va nyår o då får han ångest öve vilken loser han är o blev helt galen då jag berätta att en killkompis till mig hae kört mig för att hämta barnvagnen,då kunde jag K++lla me honom,fattar inte varför han är så hatisk mot mig,jag har inte gjort något elakt alls för att föjäna de här? Han skulle vara me på förlossningen och allt men nu är de också förstört,han förstör allt,jag va så himla glad över att vi kanske iaf kunde vara vänner o sköta de här på ett snyggt sätt mennu sabbar han allt.Han pratar om sin bebis hela tiden o är så glad över att få barn men så förstör han de sista han hade kvar... Jag orkar inte mer!