• tilda den vilda

vi som handlar på Lidl

ah jag tänkte detsamma! det blev tyst här i tråden! nej då jag slutar aldrig att handla på LIDL////////////////////Skrattande

• tilda den vilda

jag var där idag med men det bidde inte så mycket för jag handlade ju förra veckan.

men jag vill tipsa om en bra rengörigsgrej till toan den heter   w5 wc-tabs citron

jag stoppar i tabletten i toan efter den vanliga rengöringen ungefär 1 gång i månaden
     ja fast jag städar toan varje vecka men som ett bra komplement, det känns FRÄSCHT!!!

• tilda den vilda

jag får vänta tills nästa vecka  innan jag åker dit  till LIDL

• tilda den vilda
    Charro skrev 2007-12-07 10:15:55 följande:
    Har ni provat deras grova bröd med solroskärnor. Så supergott det är och mättande, stora skivor med räcker ju länge Har med frysen full med vitlöksbröd o örtbröd.
    menar du det frysta eller färska?
  • tilda den vilda

nä jag tänkte på dom som det är solrosfrön.

• tilda den vilda

jag skrev lite fel, det finns bröd som man värmer upp som det är en massa frön på, det var dom jag tänkte på

• tilda den vilda
    sanneb skrev 2007-12-13 12:39:25 följande:
    Jag brukar handla müsli i påse som innehåller massor av torkad frukt och nötter - supergod !
    mee too!
  • tilda den vilda

vi handlar ca 700 kr i veckan,  det kan bli mer eller mindre

• tilda den vilda
    Lizard19 skrev 2007-12-19 16:16:51 följande:
    Fast idag blev jag förbannad på lidl. Först skulle jag köpa läsk. Blev stoppad i kassan för man var tvungen att köpa en hel platta... Jag som var så läsk sugen. Såg inte nån lapp om det heller.Sen har deras pappkassar blivit urdåliga de nya. De går sönder jämnt. Idag gick de sönder mitt på parkeringen och alla varor åkte ut.... Sen gick de vanliga oxå sönder.. Grrr nej förlåt men idag blev jag förbannad på lidl : Får nämna jag e i slut skedet av graviditeten och mitt humör e bläääSka faktiskt säga till dem nästa gång om kassarna....
    fy va tråkigt! ja då blir man besviken.

jag har köpt en påse cevapici vad serverar man till dom?
  • tilda den vilda

åh deras hamburgare 90gr i en påse tror att det är 20 st för 69 kr kanon pris!!! och sen köper jag ost som är styckförpackad perfekt till hamburgare o till varma mackor

Svar på tråden vi som handlar på Lidl