vi som handlar på Lidl
idag blev jag besviken, men det kan ju de inte rå för, det fanns nästan inga mejerivaror , väldigt urplockat bland frukt o grönsaker oxå
idag blev jag besviken, men det kan ju de inte rå för, det fanns nästan inga mejerivaror , väldigt urplockat bland frukt o grönsaker oxå
nää varför då???
ja ska till lidl nästa vecka på ons dag tror jag då är jag ledig. jag äter LC kost nu så glass o oannat gott får jag bara titta på. hahaha!!!!!!
handlade idag, inget särskilt vanlig veckohandling , det gick på 600 spänn billigt !!!!!!!
på fredag åker vi till lidl, ska handla inför skidresan.
oj va svårt ! allt vill jag säga man får prova sig fram helt enkelt. först i början köpte jag inte tvätt o sköljmedel men det gör jag nu, de är kanon bra tycker jag även maskindisk (pulver) handdiskmedel, duschtvål, tandkräm, tandborstar m.m. fråga mig om det är nåt du undrar över.
vi storhandlade där igår notan slutade på 907 kr, blev dock ingen glass jag måste hålla igen
åh nästa vecka ska jag köpa äggkokare där 69 eller 79 kr billigt! väntar på att de kommer med våffeljärn o smörgåsgrill
idag har jag tillagat den där marinerade kalkonfileen har ännu inte ätit men provsmakat den ojojoj vad den var goooood, måste köpa mera.
här var tyst o tomt är alla på lidl månne?