• tilda den vilda

vi som handlar på Lidl

idag blev jag besviken, men det kan ju de inte rå för, det fanns nästan inga mejerivaror , väldigt urplockat bland frukt o grönsaker oxå

• tilda den vilda

ja ska till lidl nästa vecka på ons dag tror jag då är jag ledig. jag äter LC kost nu så glass o oannat gott får jag bara titta på.  hahaha!!!!!!

• tilda den vilda

handlade idag, inget särskilt vanlig veckohandling , det gick på 600 spänn billigt !!!!!!!

• tilda den vilda

på fredag åker vi till lidl, ska handla inför skidresan.

• tilda den vilda

oj va svårt ! allt vill jag säga man får prova sig fram helt enkelt. först i början köpte jag inte tvätt o sköljmedel men det gör jag nu, de är kanon bra tycker jag även maskindisk (pulver) handdiskmedel, duschtvål, tandkräm, tandborstar m.m. fråga mig om det är nåt du undrar över.

• tilda den vilda

vi  storhandlade där igår notan slutade på 907 kr, blev dock ingen glass jag måste hålla igen

• tilda den vilda
    Charro skrev 2008-01-26 12:07:43 följande:
    Svartfågel: Deras största blöja går upp til 25kg. De är verkligen jättebra! Har haft deras blöjor sedan gossen blev född, var enda blöjan som verkligen höll hela natten för oss. Det finns massor som är gott hos Lid'l svårt att säga något...men deras färska butterkaka är grymt god, samma med deras glassar. Älskar chokladglassen med bitar i. Massor med gott i godishyllan finns det med. Deras tvättmedels märke av "W" är superbra, tycker jag. Köper både tvättmedel, mjukmedel o maskindisk av det. Du får helt enkelt prova dig fram :)Idag blir det storhandling för oss när maken slutat, ska köpa glass då
    håller med dig om deras tvätt o disk produkter
  • tilda den vilda
    LykkeLee skrev 2008-01-27 12:50:45 följande:
    Vad handlade ni då?? För hur lång tid? 907 kronor för en storhandling lät ju himla billigt!!
    ska erkänna att vi handlade på ett ställe till för lika mycket ,men jag hoppas att det vi handlade hem räcker i 14 dar, förutom färskvaror förstås!!!
  • tilda den vilda
    Strumpansmamma skrev 2008-01-27 22:06:44 följande:
    var på lidl härom dagen och skulle köpa billiga blöjor tänkte jag, och vad får jag se... de har höjt priset.Från 65.95 som de kostade förut, så hade de ju extrapris ett tag 49.90 eller nåt... och nu?!?! Jo hela 74,95 krVarför höja 10 kr??????? irriterande... nu tänker jag inte handla mina blöjor på Lidl längre när de är så dumma....
    vi som inte ens har blöjbarn såg att de höjt priset, men det är inte det ända varor tyvärr som de höjt, jag såg att de höjt äggen inte så mycket men ändå!!!! man blir ju irriterad
  • tilda den vilda

åh nästa vecka ska jag köpa äggkokare där 69 eller 79 kr billigt! väntar på att de kommer med våffeljärn o smörgåsgrill

• tilda den vilda
    keno skrev 2008-02-04 15:59:22 följande:
    Ni som kan den här affären! Brukar de ofta ha extrapris på sina blöjor? Köpte två paket sist för att prova och tyckte de var bra.
    det kommer nog med jämna mellanrum, gå inpå deras hemsida . jag går in varje mån o tors för att se erbjudanden. lidl.se
  • tilda den vilda

idag har jag tillagat den där marinerade kalkonfileen har ännu inte ätit men provsmakat den ojojoj vad den var goooood, måste köpa mera.

• tilda den vilda

här var tyst o tomt  är alla på lidl månne?

Svar på tråden vi som handlar på Lidl