• Lalalong

Termobyxor till vuxna...?

Jag är i skrikande behov av ett par termobyxor/överdragsbyxor. Det kommer snart att bli alldeles nödvändigt att ha på jobbet. Men var hittar jag det?
    Försökte göra en sökning på stadium.se men det fanns inget där enligt deras sökmotor. Men det är den typen av affärer som gäller eller?
    Jag drar stor storlek så det får nog vara herrstorlekar helst. För i damstorlekar finns det nog inte sånna plagg till mig. Tjockisar är ju inte ute och bli våt i snön så. *ironi*

Hjääälp!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-28 11:00:43:
    Ett litet tillägg.
    Priset är naturligtvis en faktor som väger ganska tungt. Jag behöver ett par byxor och är ju tvungen att betala det de kostar men jag skulle bli glad om jag hittade ett par som inte kostar över 6-700 kronor!

• Svar på tråden Termobyxor till vuxna...?
  • Lalalong

Sencha
    Okej... Hoppas att det finns nu också... och att de passar

• Lalalong

Kenzie
    Okej... Tror Maxi är rätt dliga på storlekarna i och för sig. Men jag ska absolut kolla! Tack!

snillis
    Storleken som är kruxet...

Lycklig82:a
    Tack!

SeTa
    Storleken är kruxet med det... mycket lite utbud på second hand i stora storlekar tycker jag.

bonusmorsa
    Inget jag känner till i alla fall men jag ska kolla! Tack för tipset!

Intravenös Fylletös
    Tack för tipset! strl 44 räcker dock inte på långa vägar

• Lalalong

snillis
    Fast jag behöver överdragsbyxor. De behöver nödvändigtvis inte vara fodrade eller så utan som du säger funkar det med ett underställ. Men jag jobbar som förskollärare och behöver kunna sätta mig ner på knä o.s.v när vi går ut (Just det är det minsta, jag ska ju helst kunna följa med barnen i deras aktiviteter, bygga snögubbar, åka pulka o.s.v. Inte hela tiden, men möjligheten ska finnas). inte så kul att gå med blöta kläder när vi går in sen

Svar på tråden Termobyxor till vuxna...?