Inlägg från: 1980 längtar |Visa alla inlägg
  • 1980 längtar

gröna lund

Kan säga att min första tanke när jag fick ett + var: neeej, nu blir det ingen karusell i sommar!!!!! Lite arg och besviken på tanken var jag, men läste på en mamma sida ( dålig som jag är kommer jag inte ihåg vad sidan heter ) att man ska låta bli att åka karusell!! Det behöver inte hända något, men OM det händer något kommer man för resten av sitt liv att anklaga sig själv för det, i alla fall jag!!! Och då tänkte jag om!! Jag kan åka karusell nästa sommar istället och njuta av det underbara jag har i magen!!!!
    Nu har jag låtit lite hård tror jag, hoppas ni tolkar det jag skrivit rätt!!!
    Ha det ändå så skoj på Grönan och Liseberg!!!!
    Kram L

• 1980 längtar

Tyvärr får vi inte åka Balders!!!!!!! Jag älskade den efter bara synen av den och jag blev såld efter åkturen!!! Men nu får vi gravvisar snällt titta på!!!!!

• 1980 längtar

Jooooo och så stod det så här: gravida kvinnor har en förmåga att börja må dåligt och det är väldigt svårt om illamåendet kommer bara så där i en karusell!!!!! ÄVEN om man i vanliga fall inte är åksjuk, kan det komma i vårat tillstånd!!!!
    Jag är körskolelärare och jag är inte åksjuk i vanliga fall och nu har jag blivit det!!!! JAg mår grymt illa efter ett par timmars jobbande!!! Det är helt otroligt vad en liten bäbis kan ställa till det för en :)

• 1980 längtar

Jag tror vi gör klokast i att stå på marken!!! Men åka i flottarna och båtarna på liseberg borde inte vara farligt!!! Man kastas inte runt och ingen trycker mot din kropp, så de skulle nog gå bra!! Men vi ska nog lyssna på våra kroppar ordentligt och läse skyltarna noga innan vi ställer oss i kö, så slipper vi bli besvikna!!!!!

Jag kommer själv gå stooooooora omvägar förbi Balders om vi åker dit i sommar!!!!!

Svar på tråden gröna lund