• Anonym (nöjd)

Världens bästa onani-tips!

Igår kväll kollade jag runt här inne lite på detta forum, och såg nåns tips om deo-flaska. Man skulle ta ut kulan med en kniv, fylla den med glidmedel eller olja, och så skulle det funka som att bli slickad. Jag va så kåt, så jag tänkte, äsch, jag testar! Jag är en tjej som har svårt och komma och endast min dildo på högsta hastighet mitt på klitoris får det att gå för mig. Å det känns som en plåga att använda den!

Iallafall...
    Jag hade varken glidmedel eller lämplig olja hemma, så jag fyllde den med vatten istället, ljummet vatten. Sen sprang jag in i sovrummet å la mig i sängen, och blev slickad av mig själv. HAHAHA! Det var så ooooootrooooligt skönt, bättre orgasm på egen hand har jag ALDRIG fått. Nu står deoderant-flaskan prydligt på sängbordet. Nära till hands! Å ingen fattar mer än att det är en deoderant! Som sagt, jag kommer inte lätt, men fyyy fan, med denna lilla hemmagjorda leksak, mmmm...

PROVA SJÄLV!
    Du ska alltså ta en deoderant, pilla ut kulan, jag lyckades kila ut den med en kniv, skölja den ordentligt, kulan oxå, å så fylla den med glidmedel, babyolja, massageolja, eller som jag, med ljummet vatten!

Har man ingen som kan slicka en till härliga orgasmer till hands så sviker inte deon dig!! Prova och sen säg till vad ni tycker!!

• Svar på tråden Världens bästa onani-tips!
  • Anonym (gravid)

Jag tyckte det lät som ett spännande tips. Var tvungen att pröva. Fyllde deoflaskan med babyolja efter det att jag diskat ur den ordentligt.
    Mmm...det var verkligen skönt! Jag kom jättesnabbt! Men det är är ju inte som att bli slickad på riktigt.
    Tack för tipset!

• Schnauser

Detta måste jag testa.

Cibi condimentum fames
  • Me o Mike

Då får väl jag vara den första som säger BUUUU!! Me NOT like!

• Anonym

Testade ditt tipps på min fru nyss oj oj oj vad hon gillade de.. Tack för tipset

• Anonym (konstigt)

Fam Lycke Svedberg skrev 2007-11-30 10:31:45 följande:

kanske är skönt har inga planer på att testa eftersom jag har en partner, men det är ju väldigt bra alternativ för dom som ingen har
    Tråkigt läge för dig att vara så tråkig. Hur gjorde du innan du fick partner.... eller du väntade med den biten tills du fick en.. he he Jag har partner men jag tänker testa, o skulle han komma hem så kan han ju forsätta;)
  • Anonym (tesat)

Har oxå testat och d var ingen höjdare.....

• Me o Mike

Näää.. Jag testade med min sambo.. haha det kändes lagom larvigt att ligga där och han gnugga runt med nån "slemmig" deo! haha

Anonym (tesat) skrev 2007-12-03 18:39:01 följande:

Har oxå testat och d var ingen höjdare.....
  • BabyEm

Attans! Jag som slängde min gamla deo som var slut igår Jag får nog offra en helvfull

• Anonym (*HMM*)

om jag fattar rätt ska man hälla något i flaskan och sen sätta tillbaka kulan, och sen köra runt den där nere.. jag har aldrig fått en orgasm så jag ska prova detta..

• Me o Mike

Köp ett ägg ist! Då får du garanterat en orgasm!

Anonym (*HMM*) skrev 2007-12-03 20:59:30 följande:

om jag fattar rätt ska man hälla något i flaskan och sen sätta tillbaka kulan, och sen köra runt den där nere.. jag har aldrig fått en orgasm så jag ska prova detta..
Svar på tråden Världens bästa onani-tips!