• Anonym (nöjd)

Världens bästa onani-tips!

Igår kväll kollade jag runt här inne lite på detta forum, och såg nåns tips om deo-flaska. Man skulle ta ut kulan med en kniv, fylla den med glidmedel eller olja, och så skulle det funka som att bli slickad. Jag va så kåt, så jag tänkte, äsch, jag testar! Jag är en tjej som har svårt och komma och endast min dildo på högsta hastighet mitt på klitoris får det att gå för mig. Å det känns som en plåga att använda den!

Iallafall...
    Jag hade varken glidmedel eller lämplig olja hemma, så jag fyllde den med vatten istället, ljummet vatten. Sen sprang jag in i sovrummet å la mig i sängen, och blev slickad av mig själv. HAHAHA! Det var så ooooootrooooligt skönt, bättre orgasm på egen hand har jag ALDRIG fått. Nu står deoderant-flaskan prydligt på sängbordet. Nära till hands! Å ingen fattar mer än att det är en deoderant! Som sagt, jag kommer inte lätt, men fyyy fan, med denna lilla hemmagjorda leksak, mmmm...

PROVA SJÄLV!
    Du ska alltså ta en deoderant, pilla ut kulan, jag lyckades kila ut den med en kniv, skölja den ordentligt, kulan oxå, å så fylla den med glidmedel, babyolja, massageolja, eller som jag, med ljummet vatten!

Har man ingen som kan slicka en till härliga orgasmer till hands så sviker inte deon dig!! Prova och sen säg till vad ni tycker!!

• Svar på tråden Världens bästa onani-tips!
  • Anonym (alwayshorny)

Tried using arm floaties. Works well although your dick can come out the other side.

• MMM01

Tack, tack, tack för detta tips! Fick världens skönaste orgasm nyss! Har svårt komma med onani men detta gick hur bra som helst! Trodde inte det skulle fungera men TUR jag hade fel;)

• Tjenaaaa

Jag fattar inte hur man gör? Man tar en deo och tar bort kulan och sen fyller med vatten? Men vad ska man göra sen? Ska man pulla med den eller vaddå?

• Anonym (lite avundsjuk)
    Tjenaaaa skrev 2014-09-04 10:58:11 följande:

Jag fattar inte hur man gör? Man tar en deo och tar bort kulan och sen fyller med vatten? Men vad ska man göra sen? Ska man pulla med den eller vaddå?

Det tror jag inte. Tanken är väl att man ska rulla den över det känsliga området så det känns skönt, nästan som att bli slickad. Om du är tjej är det väl bara att du testar dig fram så tror jag du märker när du gör rätt.

Jag som kille får nöja mig med att fantisera om hur gott det måste vara för er tjejer.
  • Anonym (Gift kvinna)

Har en underbar man som slickar så skönt.

• Anonym (l)

Jag har också en kille som slickar jätteskönt, men jag tycker om att tillfredställa mig själv också. Jag kommer aldrig sluta vare sig kolla porrfilm eller sluta onanera. Min fundering kring deoprylen är nog hur mycket vatten det borde bli i sängen.. eller olja.. eller blir det bara så där lite lagom som det blir när man rollar under armen?

• makaroner i termos

Själv tänkte jag sätta på en termos med överkokta makaroner i.

Erkänn, visst lät det inte lika sexigt som er deoflaska?

Missförstå mig rätt, jag är frispråkig, nyfiken och älskar sex och onani. Jag tycker personligen att det häftigt att ni testar detta med deon, keep up the good work liksom. Men jag stör mig på att en tråd som denna är helt ok och något som ni kvinnor även snackar helt ostört med andra om - för kvinnlig onani med leksaker är accepterat.
    Gällande oss män så är det dunder äckligt med allt som har med sexleksaker göra. Vi kan inte likt er dildo köpa en lösfitta utan att man betraktas som ett äckel, eller denna jämförelse med deon kontra termos med makaroner i.

Alltså, jag själv har inga som helst problem med att bara använda handen, har inte ens tänkt tanken på att köpa en sexleksak och då är ändå jag en ganska äventyrslysten person och skulle jag vilja ha en leksak så köper jag den. Men jag kan ändå inte låta bli att störa mig på sådant här.

Bygger detta på tron att kvinnliga orgasmsen är svårare att hitta än den manliga? Och på grund av detta så är det ok för kvinnor att kring gå äckel-stämplen?

Detta är något jag kommer fundera på enda tills jag ser en lösfitta hänga bredvid vibratorerna på Apoteket.

• Ang makaroner i termos

Hittade detta angående varför inte apoteket säljer lösfittor, tydligen gjorde dom det ett tag men de var inte tillräckligt bra så många reklamerade dem. Du kan ju ta kontakt med RFSU och apoteket och hjälpa dem att skapa den perfekta lösfittan så kanske de går att hitta bredvid dildosarna en dag.

"

Bara för kvinnor
    När Apoteket och RFSU nu lanserar sin linje av sexleksaker finns det dock inga produkter i utbudet som specifikt riktar sig till män.
    - Det har varit svårt att hitta produkter till män som håller den kvalitet som vi önskar. RFSU har tidigare sålt lösvaginor som vi fick en hel del reklammationer på, säger Katarina Knutz, vd på RFSU.
    Påverkar utseendet på sexleksaker för män ert val?
    - De ser inte så trevliga ut,  men det handlar främst om att vi i nuläget inte hittat den kvalitet vi önskar, säger Katarina Knutz.
  • Anonym (/N)

Såg detta tips för x antal år sedan, insåg fort hur det gick att modifiera om man är lite open minded. Bara att fylla med grädde eller smält smör istället för olja, föra in botten först tills kulan e precis vid slidöppningen, förgyllde många ensamma kvällar man inte var "helt" själv.... :P

Svar på tråden Världens bästa onani-tips!