Inlägg från: Struliga Jag |Visa alla inlägg
  • Struliga Jag

Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!

Men vilken löjlig inställning.
    Jag tycker att allt regeringen för är till det bättre.
    De har bara suttit ett år och har lång tid kvar, alla kommer inse att allt är för det bästa och det kommer vara en blå regering lång tid framöver.

Svenska folket röstade faktiskt fram en blå regering, bara att lära sig leva med.

• Struliga Jag
    Wipperman skrev 2007-11-30 13:26:24 följande:
    Nä.Fy.Jag är så trött på dom.Dom sparkar på alla dom som ligger ner.Och hoppar sen på dom.Mona, kom o rädda oss.Du kan säkert få lite ordning.Lite mer bidrag, mer A-kassa och dessutom på en gång.Medborgarlön så får du med miljöpartisterna och dom där från partiet som var kommunister.Men, hur var det nu igen, vad är en "mandatperiod?Och hur var det med det dom som hette majoritet.Usch vilka krångliga ord.Nä, jag ryser, dom måste väck.
    Mer bidrag?
    Nej nej, arbeta hårt för att få bort bidragen. Desto mindre bidragsberoende desto bättre!
  • Struliga Jag

el skåpet skrev 2007-12-14 10:53:39 följande:

cDk3r skrev 2007-12-14 10:41:09 följande:
    För att skaffa barn så borde man kunna sätta kravet att föräldern kan sköta sitt eget liv.
    Jag håller verkligen med dig i det.
    Ett grundkrav för att få skaffa barn borde vara att man har råd att ha barnet utan barnbidrag och diverse allmosor.
  • Struliga Jag

Wosh: Ta tag i ditt liv för guds skull!

Det finns jobb, flytta på dig om det inte finns i kommunen du bor i.

Sluta skylla på andra för ditt liv, det är du som bär ansvaret för dig själv!

Svar på tråden Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!