Fler med 4 månaders i tillväxtfas? JOBBIGT!
Nej det spekar ingen roll, jag kan inte somna på beställning. Är så uppvarvad jämt så det tar iaf nån timme innan jag kan komma ner och somna på kvällarna också.
Nej det spekar ingen roll, jag kan inte somna på beställning. Är så uppvarvad jämt så det tar iaf nån timme innan jag kan komma ner och somna på kvällarna också.
Lilla trynet, det är tyvärr det som är nackdelen med napp, att man ska vara där och stoppa in den hela tiden. Jag hade gjort nåt åt det där eländet, vet flera som har megaproblem med napp, och det lär ju knappast bli bättre utan snarare tvärtom...är jag ledsen.
Lilla t,
min dotter använder inte napp nej, så jag har inga tips att komma med. En tjej jag känner här på fl körde shn (anna wahlgren) och tog bort nappen helt. Den glömdes bort direkt.
Men jag kommer att tänka på no cry sleep-solution och gentle removal, har du hört talas om det? Man tar alltså bort nappen precis när bebisen somnar till. De ska så småningom inte förknippa napp med sömn. I början får man ju vara där och stoppa in den, men man ska alltså ta ut den strax innan de somnar. Du kanske skulle testa?
petrusse, öva öva öva och ett tips: blanda i nåt gott fruktmos så kanske det funkar bättre. I dag har V fått jordgubb- och banansmaksersättning Gick också sådär men betydligt godare än utan, men hon blir asförbannad på att behöva suga från flaskan.
En till sak jag kom på, man kanske kan göra gröt på ersättning också? Iställer för vatten- Eller är det att gå fär långt ?
Hur går det för era små?
Min dotter blev 5 månader i söndags och är nu en helt ny bebis Inte alls lika gnällig och ointresserad av mat. Nu äter hon ALLT hon får och ammar som en tok
Är glad och nöjd för det mesta men sover fortfarande rätt illa. Fast ändå liiite bättre på nätterna än hon gjort den senaste tiden.
petrusse
vad härligt att det går bra för er med!
Min dotter har istället börjat krångla rejält vid varje läggning. Gallskriker som en tok och tvärvägrar det enda som funkar är vagnen men knappt där vissa gånger..
Det finns hopp! Min dotter har börjat sova mycket tyngre och längre nu och de eviga uppvaken med det eviga tjattrandet och bökandet verkar vara över. För NU! Det KAN komma tillbaka men jag njuter så länge det varar!
Vicryl
hur gammal är han? Kan det vara så att han inte blir tillräckligt mätt?
JAaupp i vikt kan de ju gå ändå. JAg började ge min dotter lite tillägg på kvällarna när jag märkte att hon inte klarade sig så länge på min mjölk.
min dotter blir 6 mån om 2 vecor och jag ser då ingen ljusning
Vicryl ok men då är inte välling aktuellt än, men prova ersättning då? Tar han inte flaska så prova med pipmugg. Min dotter har aldrig tagit flaska men pipmuggen funkade direkt.