Inlägg från: hannahlilla |Visa alla inlägg
  • hannahlilla

maj 08?

Jag är inte gravid men bor i Linköping iaf :)
    Har en dotter på 8månader

Elvira, 19/3-07.
  • hannahlilla
    lucciifer skrev 2007-12-03 13:25:29 följande:
    är det hon på bilden??
    Oh ja det är min Elvira :)
    Hur gammal är du förresten?
    Är du under 22 finns ju unga föräldrar här i stan
    Elvira, 19/3-07.
  • hannahlilla
    lucciifer skrev 2007-12-03 13:33:19 följande:
    vad söt hon är! jag är 20, ska man kontakta barnmorskan om det eller hur kommer man dit?
    Jag gick hos kvinnohälsan och då berättade min barnmorska om unga föräldrar på inskrivningen, det är bara att fråga om dom inte tar upp det, dom kan ringa till dom åt dig åså :)
    Elvira, 19/3-07.
  • hannahlilla
    lucciifer skrev 2007-12-03 13:38:19 följande:
    okej, hon pratade nog om det på inskrivningen, men han sa att jag skulle vänta tills jag var längre in i graviditeten och sedan så skulel vi kolla på det. har för mig att det var något sådant.
    Ah, dom flesta börjar ju när dom är i slutet på graviditeten eller när barnet är fött.
    Men det är ju bra att ringa och prata med dom i ganska bra tid så dom vet att du vill stå på kö, verkar som det är en del som väntar nu. Beror ju helt på när du isåfall skulle vilja börja gå.
    Elvira, 19/3-07.
  • hannahlilla
    lucciifer skrev 2007-12-03 13:46:43 följande:
    det har jag förstår jag, det känns nästan som att det kommer bli babyboom nästa år... men kan det vara så många i samma månad så man kanske inte kommer med?
    Beror lite på när du hör av dig och så med. Dom vill helst att man börjar efter barnet blivit 6 veckor.
    Sen kan du få börja efter sommaren, då slutar jag och nog alla andra som går just nu, då kommer det ju finnas en del platser :)
    Men sålänge du hör av dig i tid så kommer du ju ha plats när det blir ledigt.  
    Elvira, 19/3-07.
Svar på tråden maj 08?