Inlägg från: 061104 |Visa alla inlägg
  • 061104

Behöver råd ang. kattlåda.

Jag har oxå en låda till 2 innekatter, byter sand 1 gång iveckan & tar bort bajset direkt dom bajsat. Ingen av dem går brevid
    Lycka till!

• 061104
    imsel skrev 2007-12-02 23:04:41 följande:
    Varför byter alla så ofta?Eller är det jag som är..äcklig?Vi har två innekatter, och byter ibalnd varje dag, ibland varannan, och ibland om vi glömt, var tredje.De har aldrig gjort behov någon annanstans..
    Ja men då byter ju du oxå ofta?
  • 061104
    imsel skrev 2007-12-03 00:32:10 följande:
    ojoj, vad mycket man ska ha..Vi har två katteren kattlådaen vattenskålmen två matskålar.bredvid varann..
    Jag har tre skålar med 3 olika sorters torrfoder & 2 matskålar med blötmat (som jag ger när dem är hungriga) Torrfoder står alltid uppfyllt på golvet. & så har dom en vattenskål.
    Jag har som sagt 2 katter.
  • 061104
    imsel skrev 2007-12-03 00:34:00 följande:
    varför står då inte detta nånstans?På kattmat, olika sidor, böcker?Konstigt ju.. hur många har såhär?fast vi har ju "bara" en tvåa, och det är väl säkert för litet för två katter enligt den veterinären..
    Jag har inte hört det. Jag har det inte så till mina missar. Låter lite skumt...
  • 061104
    imsel skrev 2007-12-03 10:54:21 följande:
    Måne och Sol skrev 2007-12-03 01:47:01 följande: Jo, det är ju sant, att man kanske inte vill gå i en "smutsig" låda, men mina katter har aldrig klagat Så kommer jag ihåg blir det bytt varje dag, men annars så är det nog ingen katastrof.Vi har klumpbildande sand.
    Jag tycker klumpbildande sand luktar fruktansvärt illa om man inte sköter den & tar bort varje dag. Men det är kanske bara jag som är noga? Jag vill inte sätta mig & göra mina behov på en redan nerbajsad/kissad toalett. Jag tycker man kan göra katten den tjänsten att hålla efter i deras toalett när du gör det i din egen.
Svar på tråden Behöver råd ang. kattlåda.