• Anonym (sugen)

    Ditt bästa onanitips! :D

    Har du nåt supertips?
    Hur onanerar du? Några specialknep?

  • Svar på tråden Ditt bästa onanitips! :D
  • Anonym

    lägg en halvfylld eller helfylld (med vatten) coca cola flaska i kuddfodtralet med kudden vik ihop så kudden kommer övers annars kan det bli lite för hårt, och lägg mellan benen och gnugga dig till orgasm (som ridning typ) det gjorde jag förr i brist på annat men det var nice

  • Anonym (mm)

    Provade Eltandborsten igår... Härligt!

    Tackar för det sköna tipset ;)

  • Anonym

    jag gned mig nyss mot två täcken, hade samtidigt en morot med kondom på i musen. kändes som att rida min man.

  • Anonym (o-gnidare)

    oj oj ooooooj! provade att ha min mr rabbit i mig i går samtidigt som jag hade mina två täcken "ihoprullade" mellan benen. satt gränsle över dom, med rabbiten i mig och "öronen" med vibratorn på max. shiiiiiiiiiiiiiiiit jag trodde jag skulle svimma! det kändes nästan exakt som när jag rider min kille. enda nackdelen är att han är mycket större. och skönare såklart

  • Anonym (mjau)

    hallå, killar!?
    har ni inga roliga tips!?
    jag har hört att killar kan koka snabbmakaroner och fylla en termos me dom ljumna makaronerna och stoppa in den där å köra på, låter inte som ngt som händer varje torsdag direkt! är det ngn som har provat?

  • Haubits

    ta en gammal Roll-on deo, tvätta den och häll i glidmedel. Rolla sedan väl valda delar *ler*

    (obs, sätt ett märke på så du inte tar fel deo...

  • Anonym (undrande)

    hej, här verkar det vara många som vågar dela med sig och är öppna. Jag har en fråga jag inte vågat ställa till någon (utom min man) så jag undrar om jag får låna tråden?
    Alltid när det är på väg att gå för mig så är det som en spärr som slår till och så tar det stopp. Det är alltid likadant, fast ibland slår den till tidigare och ibland lite senare. Det är likadant vare sig jag försöker själv med min man och i tidigare förhållanden. Det är vid klitorisstimulans, för vaginalt funkar inte alls för mig.
    Förstår inte vad det är som gör att det bara tar stopp, då går det inte heller att fortsätta, om min man ändå försöker fortsätta stimulera så är det som att jag bara måste vrida mig ur, det känns då oftast som att det blir överstimulerat. Någon som känner igen detta eller har något tips?

  • Grabbo

    Anonym (undrande) skrev 2008-01-09 23:53:20 följande:


    hej, här verkar det vara många som vågar dela med sig och är öppna. Jag har en fråga jag inte vågat ställa till någon (utom min man) så jag undrar om jag får låna tråden?Alltid när det är på väg att gå för mig så är det som en spärr som slår till och så tar det stopp. Det är alltid likadant, fast ibland slår den till tidigare och ibland lite senare. Det är likadant vare sig jag försöker själv med min man och i tidigare förhållanden. Det är vid klitorisstimulans, för vaginalt funkar inte alls för mig. Förstår inte vad det är som gör att det bara tar stopp, då går det inte heller att fortsätta, om min man ändå försöker fortsätta stimulera så är det som att jag bara måste vrida mig ur, det känns då oftast som att det blir överstimulerat. Någon som känner igen detta eller har något tips?
    Om du kör solosex, är det samma problem då också? Om inte, gör din kille som dig när det närmar sig? Du kanske höjer, sänker tempot, ändrar på var du gör av fingrarna... el nåt annat.
  • Anonym (undrande)

    grabbo, ja tyvärr likadant då med, och har försökt prova olika tempo, tryck osv under årens lopp, men börjar tro att jag får leva med det. Känns ju bra ändå, men lite tråkigt att det tar stopp innan det "är klart"

  • Anonym (o-gnidare)
    Anonym (undrande) skrev 2008-01-09 23:53:20 följande:
    hej, här verkar det vara många som vågar dela med sig och är öppna. Jag har en fråga jag inte vågat ställa till någon (utom min man) så jag undrar om jag får låna tråden?Alltid när det är på väg att gå för mig så är det som en spärr som slår till och så tar det stopp. Det är alltid likadant, fast ibland slår den till tidigare och ibland lite senare. Det är likadant vare sig jag försöker själv med min man och i tidigare förhållanden. Det är vid klitorisstimulans, för vaginalt funkar inte alls för mig. Förstår inte vad det är som gör att det bara tar stopp, då går det inte heller att fortsätta, om min man ändå försöker fortsätta stimulera så är det som att jag bara måste vrida mig ur, det känns då oftast som att det blir överstimulerat. Någon som känner igen detta eller har något tips?
    Jag har varit med om det! Men jag är nog världens mest envisa människa så jag gav mig inte första gången det hände och fortsatte med mitt solo-sex i kanske 20 min och då hade jag kommit in i matchen igen. Det kändes precis som du skrev, att man blir som överstimulerad  och det gör liksom bara ont tillslut, men jag gav mig som sagt inte och även om jag såklart inte körde på med full fart (eftersom det gjorde ont) så började jag om i ett lite lugnare tempo och ökade igen och tillslut gick det (bokstavligt talat ) Den idén funkade för mig, vet inte vad som kan funka för dig tyvärr :/
Svar på tråden Ditt bästa onanitips! :D