• Sotlugg

Klubben för inbördes beundran! (3)

(Den förra "trean" fick en konstig rubrik efter FL-strulet, så jag startar om den här.)

Efter att ha fått ett anonymt påhopp, fick jag en sådan enormt positiv respons av så många goa människor här inne, att jag vill att fler skall få känna sig uppskattade.

Förklarar härmed "Klubben för inbördes beundran" invigd!

Reglerna är följande:

*Personen ni vill hylla, måste vara registrerad som medlem här på FL.
    *En motivering till varför den här personen skall hyllas måste klart framgå i inlägget.
    *Om du vill tacka en person för en hyllning, så gör det i dennes gästbok.
    *Det anses strida mot god etikett att hylla sig själv...

*Ett "tips" om du har hyllat någon, är att skriva in länken och sidnumret i dennes gästbok!

Seså, ös nu beröm över varandra!

Tidigare trådar:
    (1) www.familjeliv.se/Forum-5-69/m10299 05-42.html
    (2) www.familjeliv.se/Forum-5-69/m17173 82.html

• Svar på tråden Klubben för inbördes beundran! (3)
  • Sotlugg

Jag vill starta genom att hylla:

"Helenapena" - Är så glad för att du förgyller mina dagar genom dina mess och för att du helt enkelt är en kanontjej!!

"Hubbe" - Din kamp mot cigaretterna får mig att känna mig både inspirerad och motiverad!!

"Iors syster" - Du verkar vara en sådan klok och fin person som, trots din kamp, genomsyras av så mycket positiv energi!

"Hallonpajen" - Tänker på dig och tycker så mycket om dig vännen!

*Många många varma kramar till er*

• Maggis

Okej, då hänger jag på...

Först och främst en hyllning till Sotlugg herself, för ditt alltid goa humör, dina rara besök och för att du kämpar så tappert mot ditt röksug. Puss, tjejen!

Panda, självklart! Du gör mina dagar ljusare, vännen. Fast det vet du ju redan, att du är guld värd!

Bettyboopen, en ny och trevlig bekantskap som hjälp mig hålla näsan ovanför vattenytan nyligen när allt var jobbigt med dina kramar och din uppmuntran. De var mycket tacksamt emottagna.

Jasminen, som är en nybliven tvåbarnsmor men som ändå tar sig tid att skicka knasiga mail och muntra upp i största allmänhet. Love U!

Selin, skutteliduttfia! Tycker bara om dig, raring!

Kram&puss på er, allihop.

• Carro

Jag vill hylla Louise73!!

Hon har varit så osjälvisk och hjälpt mig med mitt skadeståndsanspråk för felbehanding av en läkare.
    Trots att vi bara pratat här så vågade hon lämna ut en hel del information om sig själv till mig för att jag skulle kunna få mer hjälp om det behövdes.
    Det gjorde mig alldeles varm inombord att det faktiskt finns så fantastiska människor som ställer upp för en annan egentligen helt okänd människa och tom ger en ett stort förtroende!
    Du är guld värd gumman!

Sen vill jag även hylla Angla!
    Trots sin egen svåra situation så orkar hon gång på gång dela med sig av sina egna erfarenheter och alla de kunskaper som hon har till andra ofrivilligt barnlösa.
    Du har hjälpt väldigt många med allt du tagit dig tid att skriva, även du är en otroligt osjälvisk person som gör så mycket gott!

Louise och Angla, ni har bevisat för mig att det verkligen finns änglar mitt ibland oss!

• Majblomma12

Tack gulliga Sotlugg, blir både rörd och glad! Du vet att du har den sötaste bilden på hela FL, och jag tror nog den är välvald också. Du har nog en nalles alla bästa egensakper; mjuk, go och utmärkt som tröst.

Vill passa på att hylla mina fina vänner på SAFB. Ni vet vväl om att jag bara vore utskitet äppelmos utan er?

En extra kram får
    Java, min själsyster
    Pricken, min glädje i sorgen
    Nessie, min vän i olyckan

Snart ses vi på Djurgården, vänner!

• hubbe

Sotlugg: Nu blir jag rörd.... *sitter och skruva mig på min kontorsstol*
    Du skall få så mycket inspiration och motivation så du kommer att drunkna. *S*
    Men Du ger mig oxå styrka. Tänker på Monstrena när begäret blir för stort. Så flinar jag och tänker på Dig och sen är jag inte röksugen längre. ASG*
    Ha en underbar dag gumman!

• Majblomma12

Hmmm... fleformulerad mening "utmärkt som tröst". Vad jag menade, Sotlugg, är att du är bra på att trösta när någon är ledsen... KRAM

• hubbe

Jag vill ge en stor varm kram till Lyckliga Jag för att hon finns där och stöttar mig när jag nu har bekymmer på hemmafronten.
    Du är en pärla!
    & kram

• Anne M

Jag vill på detta vis, belysa att följande personer är för mig väldigt betydelsefulla, jag vet inte vad jag skulle göra utan ert enorma stöd, ni är guld värda allihopa. Tack för att ni finns;

Maggis

Alsephine

bettyboopen

Zun

Hannamia

/Anne

• Helenapena

Jag vill hylla några av mina helt underbara vänner här inne!
    Tack för att ni finns, för ert stöd och för att ni är så himla underbara!!
    Är så glad över att ni finns!!

Linganlotta: Du är guld värd!! Önskar dig all lycka till med bebben som snaaart kommer ut

Snuttgosan: Alltid lika go och glad! Underbar!

Hallonpajen: Min likis och favvis och en helt underbar vän!! Mina tankar är hos dig hela tiden nu vännen....

78an: Ett enormt stöd i alla jobbiga tankar! Är glad att vi har varandra. Håller tummarna för oss båda under 2005!

Sotlugg: En nyfunnen och alldeles underbar vän! Tack för alla underbara mess, du förgyller mina dagar!

*Pussar*

Helena

• felicia6

Jag vill hylla Sotlugg för att jag alltid vet att jag kan prata med henne och hon är så himla go av sig

Sen Mammutten81 är en riktigt go tjej hon med

Sen kommer det fler, bli inte ledsna att jag inte tog med er just nu

Svar på tråden Klubben för inbördes beundran! (3)