• Sotlugg

Klubben för inbördes beundran! (3)

(Den förra "trean" fick en konstig rubrik efter FL-strulet, så jag startar om den här.)

Efter att ha fått ett anonymt påhopp, fick jag en sådan enormt positiv respons av så många goa människor här inne, att jag vill att fler skall få känna sig uppskattade.

Förklarar härmed "Klubben för inbördes beundran" invigd!

Reglerna är följande:

*Personen ni vill hylla, måste vara registrerad som medlem här på FL.
    *En motivering till varför den här personen skall hyllas måste klart framgå i inlägget.
    *Om du vill tacka en person för en hyllning, så gör det i dennes gästbok.
    *Det anses strida mot god etikett att hylla sig själv...

*Ett "tips" om du har hyllat någon, är att skriva in länken och sidnumret i dennes gästbok!

Seså, ös nu beröm över varandra!

Tidigare trådar:
    (1) www.familjeliv.se/Forum-5-69/m10299 05-42.html
    (2) www.familjeliv.se/Forum-5-69/m17173 82.html

• Svar på tråden Klubben för inbördes beundran! (3)
  • jojja

Åh, glömde mitt favorit-popcorn!! Huuur kunde jag göra det?
    En toppentjej med en kanonsnygg mage som jag bara längtar efter att få se innehållet av
    Hoppas så att det kommer ordna sig med det magonda sen på stört så du slipper ha så ont...

• Skakis

Jag vill hylla Fiaflopp för att hon är så full av kärlek fast hon har det tufft! Heja Fiaflopp.... Trägen vinner!! *kram på dej vännen*

• Fiaflopp

Skakis: Du är för söt!!

• Majblomma12

Liten Leo, du vet ju att vi alla älskar vår lilla hårboll i kraktråden!

• Anne M

En stor blombukett till söta, rara, Sotlugg, för att hon alltid har ett vänligt ord till övers & sprider en sådan positiv energi jämt.

KRAM & *Me like u*

• Aiwendil

HaJoMi
    Sandra82

Ni vet varför!
    ~* *~

• Twilight

Minna [Proud] för att hon är så himla gullig o rar o alltid piggar upp och gör mig på bra humör!
    Är så glad att jag träffat på dig sötis

• giz

jag måste bara hylla patrik som lyckas missa alla toppen bra råd å trådar jag gör för att han ska förstå vad medlemmarna önskar....

så patrik......du är en toppen kille iaf

*hoppas att fjäsk gör troll livet bättre *

• Mitti

Ok,..... dels, givetvis, sotlugg för den enorma människokännedom och klokhet hon besitter, dels även existens maximum för den likaledes väl dokumenterade, ( hos mig i alla fall) empati och vänskap hon ständigt bevisar prov på.........dessutom med en utomordentlig musiksmak!

Svar på tråden Klubben för inbördes beundran! (3)