• Sotlugg

Klubben för inbördes beundran! (3)

(Den förra "trean" fick en konstig rubrik efter FL-strulet, så jag startar om den här.)

Efter att ha fått ett anonymt påhopp, fick jag en sådan enormt positiv respons av så många goa människor här inne, att jag vill att fler skall få känna sig uppskattade.

Förklarar härmed "Klubben för inbördes beundran" invigd!

Reglerna är följande:

*Personen ni vill hylla, måste vara registrerad som medlem här på FL.
    *En motivering till varför den här personen skall hyllas måste klart framgå i inlägget.
    *Om du vill tacka en person för en hyllning, så gör det i dennes gästbok.
    *Det anses strida mot god etikett att hylla sig själv...

*Ett "tips" om du har hyllat någon, är att skriva in länken och sidnumret i dennes gästbok!

Seså, ös nu beröm över varandra!

Tidigare trådar:
    (1) www.familjeliv.se/Forum-5-69/m10299 05-42.html
    (2) www.familjeliv.se/Forum-5-69/m17173 82.html

• Svar på tråden Klubben för inbördes beundran! (3)
  • Sotlugg

Ikväll vill jag hylla ALLA de underbara medlemmar, som stöttar mig i mitt försök till att bli rökfri!

Bryter mot mina egna regler och sätter inte ut några namn, eftersom jag är rädd för att glömma någon i stunden... Ni vet själva vilka ni är...

Vill TACKA er för ert stöd och för er förståelse! Ni peppar mig och stärker min motivation mer än vad ni någonsin kan ana!!

*Slängpussar till er alla*

• hubbe

Okej Sotlugg.. jag känner mig ganska träffad skall du veta!!

Du skall ha en stor kram för att du vill ta steget till att sluta röka och för att du kämpar så otroligt mycket varje timme som går.

Även en stor för att du en väldigt sympatisk människa. Önskar vi bodde närmare varandra....

• miss maple

Ger ALLA en hyllning! Det är ni värda
    Kram

• Majblomma12

Vill skicka ett jättefång av röda rosor till tre av mina krakvänner som hjälpte mig genom en väldigt tung kväll igår.

Isop - massor av kramar, du vet att jag tänker på dig och att jag hoppas så att du ska få lyckas och bli lycklig!

Fia2 - min olyckssyster! Måtte denna gång bli annorlunda, måtte vi få bli synkisar och testa positivt tillsammans och skriva GLADA inlägg i varandras gästböcker.

Linkan71 - min man i cyberrymden, min axel att gråta mot - vad hade jag och kraktråden varit utan din glädje och styrka?

Underbara vänner, det är ni! Vill att ni ska veta och minnas det! KRAAAAAM

• Kojbe

Skulle vilja hylla Utopia som jag tycker är en väldigt härlig kvinna.
    Hon kan få en att vända ut o in på sig själv med sina väl valda ord
    Jag önskar jag var hälften så duktig på att utrrycka mig och formulera mig som hon är.

Jag gillar hennes sätt att analysera saker men ändå kunna ge sin egen syn samtidigt.
    Man kan dessutom vara helt säker på man aldrig behöver *diskutera* något och bli svarslös som händer i vissa trådar att något påbörjas men liksom inte kommer till avslut. Det händer aldrig med Utopia för hon svarar alltid till sista punkt.
    Det uppskattar iaf jag

Även om i vissa läge det kan vara lite halvjobbigt att behöva gå djupt i vissa ämnen så är det en väldigt frisk fläkt att behöva tänka efter vad eg man tänker och tycker och vad det eg är man vill ha sagt och det uppmuntrar Utopia till med sina inlägg.

Jag älskar detta forumet just för det är väl använt och många saker diskuteras helt öppet och alla är så villiga att våga ge sin syn på saker och ting.

Tack till er alla som gör familjeliv till vad det är!

• Älvan

Jag vill hylla mina söta vänner:

Julifru, Aihnoa, HaJoMi, Aiwendil- För att ni stöttar och att ni är NI

10000000000000 kramar och

• Veronica

Jag skulle vilja hylla Morgana för att hon är en sådan förstående och stöttande människa! Tack för allt!

• Hilti

Jeg vil hylla mine vänner i Supermammor Oktober 04 tråden. Vi tröster, gir råd, ställer upp, skojar og bryr oss om hverandre. på allesammen!!!

• MyFine

Puss på dig oxå Hilti! Du är bara för söt!
    Och på alla andra gullegrisar i oktober04tråden oxå!

• mossan

pussar både hilti o ozzan o såklart alla andra underbara okt-04 mammor

Svar på tråden Klubben för inbördes beundran! (3)