• AngelicaF

    sover mellan 18-09 på morgonen

    Får man skryta lite?
    min dotter på 15 månader har slutat sova på dagen.
    Sover mellan 18.00.08-09.00

    Tur eller snällt barn?

  • Svar på tråden sover mellan 18-09 på morgonen
  • Izcee

    Min kille pa 11 manader sover fran 22 - 10 :) samt att han sover 1 - 2 timmar mitt pa dagen :)

    Tror det vi har ett snallt barn OCH en massa tur :)

  • Izcee

    Gud som jag skriver ^^

    Jag tror vi bada har ett snallt barn OCH en massa tur , skulle det ju sta

  • Lova03

    ja...min e 3 1/2 mån han och sover mellan 16.30/17.00-07.00....sen vet ju inte jag hur det kommer bli när han blir äldre,men jag njuter iaf!

  • NeverEver

    Min son sover lätt 10-12 timmar men måste ändå väckas och få mat på natten. Det är OTUR tycker jag

  • snoozen

    Här har killen sovit hela nätter sedan han var 2 månader Nu somnar han vid 18.30 och äter frukost vid 9 på morgonen.. Jag njuter!

  • marsmars

    min 10månaders son är trött sover helst 3-4 gånger per dag(ibland bara 2)oftast 30min-2timmar/gång. Vid flera sovpass sover han kortare tid.
    Sen sover han i alla fall på natten, ca 11-14timmar... somnar oftast 20-21-tiden

    Vi trivs! -vi är också tröttmössor och sover gärna lääänge...

  • Dripknot

    Min lilla tösabit sover mellan 20.30-7.30 om nätterna och vaknar inte för att äta. Jag väcker henne inte heller enbart för det syftet. Då skapar man ju det behovet hos sin bebis och så länge hon följer sin viktkurva så njuuuuuuuter jag. Hon sover även ca 45 minuter 2-3 gånger per dag också. Hon blir fem månader den 15/2.

Svar på tråden sover mellan 18-09 på morgonen