• Alexa

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Då hänger man här ist..

• Alexa
    Cissela skrev 2007-12-06 17:23:55 följande:
    Alexa: Jo de har jag sett för nästa två veckor sedan på Väla (utanför Hbg). Jättefina!
    Maj bebis 07 skrev 2007-12-06 17:23:59 följande:
    AlexaDen finns i butik.
    Åååh.. Jag måste nog dit en sväng imon igen då.. Tack för svaren..
  • Alexa
    charmmiss skrev 2007-12-07 18:59:46 följande:
    idag när jag var på öppna förskolan var det en mamma som tittade på lillan när hon hade på sig molnoverallen och utbrast "åh vad sött, en kossa"
    *hahaha*
  • Alexa
    charmmiss skrev 2007-12-07 18:59:46 följande:
    idag när jag var på öppna förskolan var det en mamma som tittade på lillan när hon hade på sig molnoverallen och utbrast "åh vad sött, en kossa"
    Lite synfel kanske...
  • Alexa
    ikve skrev 2007-12-12 22:16:00 följande:
    Såg att nu fanns den där crazy x-mas klänningen i brunt på hemsidan igen, men 86 va ju såklart slut
    Vad har jag missat nu??? Nån som kan länka för jag hittar inte...
  • Alexa

Line80: Ballongbrallorna och dom apsnygga stuprören.. Finns dom i butik nu???

• Alexa
    Line80 skrev 2007-12-13 17:57:09 följande:
    Japp, ballongbyxorna i demin är nyinkomna så jag vet inte om de finns i alla butiker än, stuprören var det ett par veckor sen jag köpte.
    Tack.. Jag hittade gitarrbrallorna idag.. Men inte i rätt strl.. Får kika i en annan butik..
  • Alexa
    lollypop skrev 2007-12-13 18:48:08 följande:
    Men finns dom fortfarande!? Dom köpte jag i augusti!Dom är gryyyymmmaaaa!!!
    Augusti???? Dom hade lagt fram dom på ett bord typ idag... Eller igår möjligtvis.. För jag är på "mitt" H&M typ varannan dag.. *haha* Ute och promenerar och kan lixom inte låte bli..

Ja ja.. Sur blev jag att den minsta strl dom hade just nu var 92... Jag ville ju ha 86...
  • Alexa

Var på Lindex idag och hittade fina luftballongsbody i mörkblått... Allt gick i blått.. Långärmade..

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2