• Alexa

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Snorky skrev 2007-12-18 12:10:31 följande:
    låter intressant... har de fått luftballongsmani på lindex?? Uss, det blir farlig shopping för mig i eftermiddag!
    Hihi.. Jag tänkte köpa den.. Men jag hoppade över.. Det blev ballongjeans till tjejen ist.. Dom är ju underbara.. Får hoppas att hon tycker likadant bara..
  • Alexa
    cooki skrev 2007-12-18 21:43:20 följande:
    Nån som köpt de gröna velourbyxorna?Jag köpte tre par i strl 80, men det skiljer en hel mudds längd på de gröna och de andra färgerna. De är som strl 74, men det står 80 på prislappen och lappen i brallan, felmärkt kanske?
    Oj då.. Måste jag nog genast kolla upp... Har ju bara lagt ner dom i lådan ju...
  • Alexa
    gosmamman skrev 2007-12-25 19:28:55 följande:
    Ni som är lindex fans, brukar ni handla på tradera också???Jag brukar lägga ut auktioner på tradera fast med lite dyrare märkeskläder efter barnen och dom betalar ganska bra.Nu har jag dock en hel hög med urväxta lindexkläder som är inköpta så sent som i nov så allt e jätte fint men jag undrar om det är värt mödan att lägga ut kläderna öht??? Alla kanske köper nytt??Om man lägger ut kanske man ska lägga ut mindre "klädpaket" med 3-4 plagg i varje?? eller ska man orka lägga ut plagg för plagg som man gör med de dyrare kläderna???Vad tror/tycker/tänker ni????
    Jag kan ju bara säga att jag har fått helt ok betalt.. Plyschbyxor speciellt.. Runt 35-40:- iaf.. Och då kostar dom ju 59:- nya.. Bodys har jag inte provat..
    Sålde nyss ett paket med plyschbrallor 3 st för 149:-. Tyckte jag var kanon..

Och paket med matchande body och byxa tror jag funkar.. Speciellt om man har ett bra "köp nu" pris oxå..
  • Alexa
    snigelina skrev 2007-12-29 12:25:52 följande:
    och jag tänker "attans att man inte har nån bebis"
    Och jag har ju en kille... Men han har ju en kusintjej.. Får nog shoppa loss till henne ist..
  • Alexa
    inka skrev 2007-12-29 15:01:28 följande:
    det är ingen speciell summa men man måste väl alltid komma upp i 200:- för att få det postat
    Nej det är 400:- du måste shoppa för för att få 100:- rabatt på H&M...
  • Alexa
    Pochahontas skrev 2007-12-29 21:33:33 följande:
    miniGrynet: Och man vågar väl inte hoppas på att den var enorm i storleken, va?
    Små var dom ju inte.. Men väääldigt smala i ben och armar.. Men stooor mitt på vid magen å rumpan.. Ingen höjdarmodell tyvärr..

Köpte en till min son i strl 80 men sålde den nästan på stört.. Trots att den var snäppet stor.. Konstig modell helt enkelt..
  • Alexa
    Pochahontas skrev 2007-12-29 22:00:42 följande:
    Alexa: hehe... Min dotter är nätt om armar o ben, men stoor om magen... Passar kanske henne då.
    Den blir säkert alldeles utmärkt då..
  • Alexa
    Pochahontas skrev 2007-12-29 23:22:03 följande:
    Men alltså... Jag fick ju måtten på 80, och den är myyycket större än min Labanoverall som är 74/80, så den verkar ju inte pytteliten i storleken precis, den där molnoverallen...
    Precis.. Den är inte liten men den är extremt SMAL i ben och armar.. Dom lixom smalnar av och är långa..
  • Alexa

Erika: Vilken strl är det du vill ha då???

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2