Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Jag dick oxå kupongen idag   Nu är bara frågan vad man ska handla Räcka ut tungan Känns som jag har köpt allt jag vill ha just nu... men det är klart något kul hittar jag säkert

Mamma till hulliganerna Vilgot och Vilma
  • maggan75

Oj stavfel... jag fick kupongen inte dick

• maggan75
    Waomi skrev 2007-12-05 21:27:50 följande:
    När man shoppar på lindex i internetbutiken, kan man välja butik där man vill hämta ut då? eller hur funkar det?
    Ja du kan välja vart du vill hämta, tdu kan även hämta det på närmsta privpak ställe :-9
  • maggan75
    miniGrynet skrev 2007-12-09 01:34:04 följande:
    Kappahl har nog börjat rycka upp sig lite kanske, verkar ju så med tanke på deras bidrag i bild-tråden på sistonde!Har själv inte varit på Kappahl på länge länge... Blir nog ett besök i veckan.
    Jag tycker de har mycket på kappahl upp till storlek 80 men från 86 och uppåt hittar jag inget
  • maggan75
    miniGrynet skrev 2007-12-09 13:45:50 följande:
    Ok, kanske är så. Har inte tittat på Kappahl alls på länge, förutom en pyjamas som vi köpte där, den var jättefin! Synd att dom inte har så man kan kika på nätet, jag tycker det är så smidigt.
    Visst vore det bra om de oxå startade webbshop... men usch vad pengar det går åt när man kan sitta hemma och kolla och handla
  • maggan75
    ikve skrev 2007-12-11 13:15:23 följande:
    Va och hämtade ut min crazy xmas klänning, den som fanns för 49,50 idag. Hade beställt brun/orange men fick rosa/röda SUCK!Den kan ju inte tagit slut heller för den orange/bruna finns ju kvar på hemsidan i alla fall!
    Jag hade oxå beställt brun/orange men fick den rosa   Surt ....
  • maggan75
    Lokatt skrev 2007-12-11 17:34:35 följande:
    Den bruna fanns väll inte att beställa på hemsidan för 49.50?.. bara den rosa/röda...
    Jo den bruna fanns oxå för 49.50
  • maggan75
    Lokatt skrev 2007-12-11 17:46:17 följande:
    jaha, inte när jag var inne på kvällen och skulle beställa iaf. Konstigt.. Min dotters stl. var slut här i stan så jag tänkte beställa på internet och blev besviken när den bara fanns i röd/rosa.
    Konstigt... det står ju tom på mitt kvitto brun/orange 49.50
  • maggan75
    3 barns mor skrev 2007-12-12 15:04:18 följande:
    va och hämtade den där klänningen som dom hade på x-crismas beställde den rosa/röda. men fick den andra bruna så hade dom inte den röda i storlek 92 i butik tog då 86 men den kommer hon växa ur innan jul. nån som vet om dom finns kvar i butik i stockholm i storlek 92.
    men jag ick ju en rosa/röd i 92 men vill ju ha den orange/bruna i 92  Nu blir jag sur... kan de inte hålla ordning på sakerna
  • maggan75
    charmmiss skrev 2007-12-12 16:08:22 följande:
    det verkar som om de har skickat ovänt till alla som beställt klänningen, kanske blandat ihop artnr.
    som min man sa de verkar ha lagt färgerna på fel hylla och sen bara plockat "  men det är ju sååå surt
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2