Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

tjej1979 skrev 2007-12-12 19:45:51 följande:
    Såg häromdagen på hemsidan att de hade mockasiner med moln. Jättefina!Någon som har köpt dem och vet om det är bra också? Tyckte de såg lite sladdriga ut??
    Jag har ett par,dottern älskar dem och jag oxå   (menar att dottern har ett par naturligtvis, finns nog inte i min storlek) Ha ha
    Mamma till hulliganerna Vilgot och Vilma
  • maggan75
    Snorky skrev 2007-12-12 21:38:13 följande:
    hade helt klart varit finare i brun
    ja det hade den nog... men den var cool
  • maggan75
    Zvartaliljan skrev 2007-12-14 15:21:55 följande:
    Nu har Maia äntligen provat snigelbodyn och de orange plyschbyxorna (bild finns i bildtråden). Bodyn var alldeles för stor i strl.86 och byxorna satt perfekt i strl.80. Maia är 84cm lång så då är byxorna väl tilltagna på längden i storlekarna. Jag tycker att just på babyavdelningen så är de rätt stora i storlek. Ett par byxor på baby i 80 är oftast lika stora som ett par byxor på flick i 86! Eller t.o.m längre som jag jämförde innan och la in en bild.
    Då kanske jag kan köpa dem oxå   Vilma var 80,6 lång för  3 månader sen
  • maggan75

Jag har oxå mejlat kundtjänst ang klänningen får se vad de svarar

• maggan75
    softsofie skrev 2007-12-16 19:38:02 följande:
    å jag ångrar mig att jag inte köpte den där svarta skjortan med silver trådar i...nu finns den inte på "mitt"lindex nå mera
    Jag hittade en ny på tradera och den blev billigare än om jag hade köpt den i affären
  • maggan75
    memlis skrev 2007-12-17 09:33:30 följande:
    Angående rean. Är det nån rea på nätet oxå?
    Det tror jag , de brukar ju ha rea på nätet ibland   Säger hon som INTE tycker om att trängas med folk på mellandagsrean  
  • maggan75
    memlis skrev 2007-12-17 10:09:08 följande:
    Jag tycker inte heller om att trängas så jag sitter hellre hemma i soffan framför datorn
    Visst är det smidigt
    almn skrev 2007-12-17 10:11:31 följande:
    Gillar heller inte att trängas med en massa folk. Men man hittar ju mycket mer i affären än på datorn. Handla massa...
    Så sant så
  • maggan75

Jag har 3 Lindex där jag bor och det är 1 person på ett av dem som är otrevlig så henne brukar jag försöka undvika

ÖNSKAR ALLA LINDEX FREAK EN RIKTIGT GOD JUL

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR
  • maggan75

Nu finns djurtunikorna på hemsidan igen om det var ngn som inte fick tag på dem sist

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2