Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Den vita heldressen med röda "tomtar" som Hope lagt in i bildtråden, marknadsför lindex den som pyamas eller heldress/dagdress ????

• gosmamman

Kikade i er bildtråd och vilka härliga färger det kommit in på plysch byxorna med stjärnan, förutom på "mitt" lindex såklart för dom får aldrig in nått nytt.

Vet nån om det fyllts på bland plysch byxorna i strl 86 och uppåt???

• gosmamman
    Jonas fru skrev 2007-12-14 19:59:33 följande:
    Jag har idag varit på 2 lindex ALLUM - Partille och Ale Torg - Nödinge och båda ställena hade fått in de oreange, lila och gröna velourbyxorna!Näe nu ljög jag...de lila fanns inte på Allum men på Torget här nere fanns det massor!
    var det i strl 50-80  eller 86-uppåt strl???
  • gosmamman

Var nyss inne i bildtråden och där fanns ett par svarta manchester jeans men en röd gitarr på. Någon som vet vad dom kostade??? var det strl 86 och uppåt????

• gosmamman
    lollypop skrev 2007-12-15 19:53:27 följande:
    De är från H&M!Jag kommer inte ihåg vad de kostade för jag köpte dom i augusti.Men tydligen har de kommit in först nu i andra delar av landet!
    Ah ok, hoppas dom finns på "mitt" H&M, dom var ju mega coola, trodde man inte om hm. Ser mer ut som en lindex byxa.
  • gosmamman
    AsfaltsBlomma skrev 2007-12-15 20:14:12 följande:
    Jag köpte dessa jeans igår och tror de kostar 199:-. Finns även att köpa på hm.se såg jag innan. De är asgrymma!
    jag var ju därinne o letade men såg dem inte, får kolla igen då.
  • gosmamman

Nu såg jag varför jag inte hittade dom, för att på bilden var nyckelringen inte med. Tyvärr var dte fel strl som fanns kvar.

• gosmamman
    AsfaltsBlomma skrev 2007-12-15 20:23:40 följande:
    Vilken storlek söker du?
    104 el 110
  • gosmamman
    Mstery skrev 2007-12-15 20:51:06 följande:
    idag har jag köpt plastisock kopian... I LOVE!!
    var den med i bildtråden???
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2