Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

miniGrynet skrev 2007-12-15 20:59:30 följande:
    Inlägg 77 och 85 tror jag det är.
    jaha, jag såg dom inte för jag tycker inte det är ett dugg lika plastisock. iofs tycker jag det är bra när dom bara låter sig inspireras och inte totlakopierar som dom gör ibland.
    Men nä, inte är det särskilt likt plastisock förutom att det är silluetter av djur
  • gosmamman

Gud vad jag älskar dom där hm byxorna med gitarren, är helt såld på dom. Måste hitta till syrrans son i julklapp.

Undrar om "mitt" lindex också fyllt på nånting??? *hoppas*

Här är en till som mest shoppar till lillasyster när det eg är storasyster som behöver kläder men det är så tråkiga kläder till dom äldre så jag hittar mer sällan fina kläder till henne Ledsen

• gosmamman

Fråga bara: Är det lika tomt på velourbyxor på era lindex i strl 86 och uppåt??? Har kollat i avesta & i västerås på hälla och det finns aldrig några Skrikandes

• gosmamman
    gosmamman skrev 2007-12-22 15:16:30 följande:
    Fråga bara: Är det lika tomt på velourbyxor på era lindex i strl 86 och uppåt??? Har kollat i avesta & i västerås på hälla och det finns aldrig några
    Ingen som vill dela med sig av velouris utbudet på "sitt" lindex???
  • gosmamman
    Vos skrev 2007-12-22 18:03:26 följande:
    Hos mig är det lika med noll i princip
    Jag fattar inte, på baby är det nästan alltid välfyllt med velorbyxor men INTE på flick. Jag vill sååå gärna komma över ett par svarta o ett par rosa till min stortjej.

Bebben har både brun, orange, lila, hallonröd och grå.

Till storasyster har jag lyckats knipa ETT par bruna bara
  • gosmamman

Ni som är lindex fans, brukar ni handla på tradera också???

Jag brukar lägga ut auktioner på tradera fast med lite dyrare märkeskläder efter barnen och dom betalar ganska bra.

Nu har jag dock en hel hög med urväxta lindexkläder som är inköpta så sent som i nov så allt e jätte fint men jag undrar om det är värt mödan att lägga ut kläderna öht??? Alla kanske köper nytt??

Om man lägger ut kanske man ska lägga ut mindre "klädpaket" med 3-4 plagg i varje?? eller ska man orka lägga ut plagg för plagg som man gör med de dyrare kläderna???

Vad tror/tycker/tänker ni????

• gosmamman
    Alexa skrev 2007-12-25 19:31:36 följande:
    Jag kan ju bara säga att jag har fått helt ok betalt.. Plyschbyxor speciellt.. Runt 35-40:- iaf.. Och då kostar dom ju 59:- nya.. Bodys har jag inte provat..Sålde nyss ett paket med plyschbrallor 3 st för 149:-. Tyckte jag var kanon.. Och paket med matchande body och byxa tror jag funkar.. Speciellt om man har ett bra "köp nu" pris oxå..
    Hmmm, ja man kanske ska göra ett försök då

Jag har ju mest bodys som ska "iväg" och de flesta i retro stil . Ja det tåls att fundera på. Jag måste få iväg lite nu när man fått massa nytt i julklapp så är det onödigt att ha massa urväxt att ligga o ta plats.
    Känns dummt att bara skänka bort dom när dom e så fina och nästan nya.
  • gosmamman
    Snorky skrev 2007-12-25 20:58:31 följande:
    vilka storlekar är det då?? det mesta i 68 o neråt tycker jag man knappt får något alls för... men i 74 o uppåt kan man få rätt mkt för retrokläder, glöm inte att skriva retro i rubriken, då drar det flera!
    det är 80 på det mesta som ska säljas och som sagt det mesta retro Skrattande
    lillronya skrev 2007-12-25 20:08:05 följande:
    Jag brukar göra klädpaket och annonsera ut på blocket, av de kläder som inte är lönt att sälja styckvis. Enkelt och funkar bra.Lycka till!
    Då var det färdig funderat, får fixa några små klädpaket och lägga ut i veckan.
  • gosmamman
    snigelfart skrev 2008-01-01 20:39:41 följande:
    Ang velourbyxorna så är det också en sak som jag retar mig på. Varför gör man inte i stl upp till 92. Det finns faktiskt BEBISAR som drar större storlekar och som inte kan ha modellen i de kläder som finns i 86 pga att de fortfarande är barn som kryper och INTE går.
    Ja dom gör ju bodysarna upp till 92, då borde ju matchande byxan finnas upp till samma strl.
    FrogLeg skrev 2007-12-31 21:39:33 följande:
    Idag har jag tvättat de gröna velourbyxorna stl 80, tvättade dem i 40 grader och dom krymte ca 2 cm på längden . Måste testa dem på Thea imorrn och överväga om jag ska lämna tillbaka de lila.
    Jag har velour byxor i nästan alla färgen (dock inte gröna) och alla har hållit superbra i tvätten och dom e tvättade MÅNGA ggr.
    Lila har jag, men inte hunnit tvätta dom ännu.
    miniGrynet skrev 2008-01-01 20:58:49 följande:
    Men det finns ju massor med mjuka mysiga byxor i större storlekar? Eller missförstår jag...
    Nä jag tycker det är jättedåligt utbud av fina mysbyxor i strl 86-122. Jag vill jättegärna ha fler velourisar till min 4,5åring men det är alltid slut på t3 bet2 men välfyllt på baby avd
  • gosmamman

Tänkte fråga er som har lite koll ute i butikerna. Börjar det fyllas på med nyheter??? eller är det fortfarande ganska utplockat efter reorna???

Ska handla lite byxor till min stortjej men ingen ide att åka 3mil till butiken om nyheterna inte börjat komma än.

• gosmamman

Någon som brukar jandla på lindex i västerås i stan eller på hälla?? eller i borlänge/kupolen??

Jag söker velourbyxor i strl 110, undrar bara om det finns öht på den avd eller om det är som här i avesta där dom bara fyller på velour byxorna på baby.

• gosmamman

Hej hej, är det någon som vet i vilka färger lindex variant av "skal jackor" finns i? Har inte serr dem irl.
    Vad kostar dom?

• gosmamman
    Love05 skrev 2008-02-22 17:15:58 följande:
    Är det denna du menar? Den har jag sett i grönt och blått.  299kronor
    japp! tack så mkt Skrattande
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2